مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد مردم و روحانیون را بخش جدایی‌ناپذیر انقلاب اسلامي خواند و تاكيد كرد: تحقق آرمان‌هاي پیش روی انقلاب نقش‌آفريني بيش از پيش روحانیون مردمی را می‌طلبد.
کد خبر: ۷۱۳۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۷ 10 February 2019

حجت‌الاسلام «سید محمد شریف حسینی کوهستانی»  با اشاره به نقش روحانیون در شکل‌گیری انقلاب اسلامی، اظهار کرد: نقش روحانیت در انقلاب غیرقابل انکار است و وجود امام خمینی(ره) در راس اين انقلاب، تردیدی بر نقش روحانیون بر جای نمی‌گذارد.

وی با اشاره به تاثیر نفوذ کلام روحانیون مبارز بر مردم در عصر انقلاب، تصریح كرد: روحانیون زبان و بلندگوی مردم در عصر انقلاب بودند و این نقش سازنده روحانیون به عنوان پایه‌گذاران انقلاب بايست پا برجا بماند.

این مسئول با بیان این که قشر مبلغ باید دنباله‌رو و الگوبردار از روحانیون دوران انقلاب مانند امام(ره) و آیت‌الله شهيد صدوقی(ره) باشند، گفت: خوشبختانه علم و تقوا عنصر پررنگ روحانیون انقلابی و کنونی است و مردمی بودن ویژگی دیگری است که باید در روحانیون همچنان مانند دوران انقلاب تاکنون، تقویت شود.

حسینی کوهستانی مردم‌دوستی و مطالبه منافع مردم را از اصلی‌ترین اهداف شکل‌گیری انقلاب اسلامی دانست و افزود: آرمان پیش روی انقلاب اسلامی ایران که استقرار نظام و حکومتی اسلامی بر پایه ولایت و رهبری امام زمان (عج) و دستیابی به کرامت انسانی است، نقش‌آفريني بيش از پيش روحانیون مردمی را می‌طلبد.

وی با تاکید بر این که روحانیون بخشی از جامعه و مردم هستند، اظهار کرد: این به معنای مردمی نبودن روحانیون نیست چرا که مردم و روحانیون بخشی از انقلاب و انقلاب، بخشی از مردم است و این اقشار جدایی ناپذیر هستند، در عین حال باید با پیوند مردم، مسئولان و کارگزارن، رویارویی با مشکلات کنونی کشور را تسهیل و شاهد انقلاب اسلامی مقتدرتری نسبت به سنوات گذشته باشیم.

این مسئول در پايان با تاکید بر این که روحانیون و مردم با حکومت طاغوت اولیه مبارزه کردند، بیان کرد: یک بار حکومت طاغوت را برانداخته‌ایم و برای دفعات بعدی نیز با قدرت و همت مردم و مبلغان دینی و روحانیون در مقابل با طاغوت ایستادگی خواهیم کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار