امام جمعه یزد:
امام جمعه یزد با بیان این که تلاش برای تقویت وحدت ملی مهمترین رسالت احزاب در کشور است، گفت: حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن تکلیفی دینی و الهی است.
کد خبر: ۷۱۳۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۴ 10 February 2019

آیت الله «محمدرضا ناصری‌یزدی» در خطبه‌های این هفته 19 بهمن ماه نماز جمعه یزد با بیان این که استقلال از جمله مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: در رژیم طاغوت ایران هیچ اختیاری از خود نداشت و در تمام موارد به آمریکا و دیگر مستکبران وابسته بود.

وی با اشاره به این که رضاشاه فدایی آمریکا بود و هیچ احساس مسئولیتی در قبال مردم ایران نداشت، افزود: امام خمینی(ره) فدایی ملت و خواستار حکومت الله بر مردم ایران بود.

امام جمعه یزد انگیزه و مقصد الهی را دو رکن اصلی نظام مقدس انقلاب اسلامی عنوان و تصریح کرد: تقویت اجتماع مسلمانان و همبستگی ملی اصل و مبنای حکومت انقلابی است.

ناصری یزدی چهل سالگی انقلاب را نماد بالندگی این نظام الهی دانست و گفت: رمز ماندگاری و بقای انقلاب اسلامی ایران انگیزه الهی است.

این مسئول در ادامه بیان کرد: بررسی نقاط ضعف و قوت برای خدمت صادقانه مهمترین رسالت مسئولان و دست‌اندرکاران نظام اسلامی در آستانه چهل سالگی انقلاب است.

وی با اشاره به توطئه‌های شوم استکبار جهانی علیه ارزش‌های انقلاب اسلامی اظهار کرد: تمام افراد در اقشار مختلف باید عملکرد خود در قبال ارزش‌های انقلاب اسلامی را ارزیابی کنند.

امام جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان که بسیاری از سیاسیون هنوز به ارزش‌های انقلاب اسلامی وفادار هستند، گفت: متأسفانه برخی از افراد اسیر گمراهی شده و از مسیر حقانیت انقلاب فاصله گرفتند.

ناصری یزدی خطاب به مسئولان و دست‌اندرکاران نظام خاطرنشان کرد: این نهضت بر مبنای حاکمیت الهی بنا شده و هر کس به این انقلاب خدمت کند سرباز امام زمان و در غیراینصورت سرباز کفر است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد تأکید کرد: مدیرانی که با اتکا به آمریکا هیچ تلاشی برای استقلال انقلاب اسلامی انجام نمی دهند، خائن به انقلاب و نظام هستند.

وی با اشاره به نقش احزاب در توسعه بیش از پیش کشور، گفت: تلاش برای تقویت وحدت ملی مهمترین رسالت احزاب در کشور است.

امام جمعه یزد با اشاره به اهمیت بزرگداشت یوم الله 22 بهمن خاطرنشان کرد: ملت ایران باید با بصیرت، وضو گرفته و با نیت قربت در راهپیمایی چهل سالگی انقلاب حضور پرشور داشته باشند.

ناصری یزدی در پایان حضور در راهپیمایی 22 بهمن را تکلیفی دینی و الهی دانست و تأکید کرد: حضور تمام اقشار جامعه حتی کودکان چشم استکبار را کور می‌کند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار