به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، با حضور استاندار و هیئت همراه و جمعی از مسئولین شهرستان مهریز، ۴ طرح آموزشی، صنعتی و گردشگری در این شهرستان افتتاح شد.
کد خبر: ۷۱۲۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲ 06 February 2019

به مناسبت دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، عصر امروز سه‌شنبه، دبستان دخترانه «شهید حسین زارع زاده» بااعتباری بالغ‌بر ۱۰ میلیارد ریال و زمینی به مساحت ۱۶۸۸ متر و ۸۵۳ متر زیربنا و ۶ کلاس در محل شهرک مسکن مهر امام رضا (ع) مهریز افتتاح گردید. این مدرسه در ابتدای مهرماه با ۱۴۰ دانش‌آموز بازگشایی شد و در دهه مبارک فجر گشایش یافت.

همچنین امروز، دبستان دخترانه خیّری «یاران مهدی» مهریز که بااعتبار ۱۱ میلیارد ریال از محل کمک‌های خیرین شهرستان، خانواده میروکیلی و برادران ابویی و نیز بخشی از اعتبارات دولتی، در زمینی به مساحت ۳۸۰۰ متر و ۸۵۵ متر زیربنا و ۱۲ کلاس و ۲۵۲ نفر دانش‌آموز در محله استهریج شهرستان مهریز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

گفتنی است؛ شرکت «رژین سرام» مهریز، تولیدکننده آجرنسوزِ نما با سرمایه‌گذاری ۸۰ میلیارد ریال و ظرفیت سالیانه 360 هزار مترمربع و اشتغال‌زایی برای ۴۰ نفر در شهرک صنعتی این شهرستان افتتاح شد؛ همچنین مجموعه «باغ آهو» در جاده روستای تاریخی سریزد، با ۸ سوئیت (سراچه) اقامتی و سرمایه 20 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی، از دیگر طرح‌هایی بود که امروز با حضور استاندار در شهرستان مهریز به بهره‌برداری رسید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار