فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: تشکیل و فعالیت حلقه های صالحین با حضور جوانان مومن و بسیجی در مناطق مختلف استان از جمله کارهای مهم فرهنگی است که فعالیت های آن در 10 شهرستان استان با حضور قشرهای مختلف ادامه دارد.
کد خبر: ۷۱۲۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶ 06 February 2019

سرتیپ فتح الله جمیری در جمع اعضا و مربیان حلقه های صالحین پایگاه های مقاومت بسیج در حسینیه ثارالله یزد افزود: بصیرت افزایی و آگاهی بخشی به اعضا باید محور برنامه ها قرار گیرد.
وی ادامه داد: حضور جوانان بسیجی در عرصه های علمی و فرهنگی، ضامن عزت و اقتدار میهن اسلامی است و سپاه و بسیج از این فعالیت مهم انقلابی حمایت می کند.
فرمانده سپاه الغدیر یزد تصریح کرد: باید در حلقه های صالحین، مردم و به خصوص جوانان مومن و فداکار را با اهداف و آرمان های والای انقلاب اسلامی آشنا کرد.
جمیری بیان داشت: طرح ثمره مختلف نظام و همچنین ارائه مباحث فرهنگی، معرفتی و بصیرتی باید محور تمام برنامه های حلقه های صالحین استان قرار گیرد.
وی به دشمنی های استکبار علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و بر داشتن بینش، بصیرت و همدلی برای شکست توطئه های آنها به عنوان یک موضوع حیاتی تاکید کرد.
همچنین امام جمعه بخش مرکزی یزد گفت: حلقه های صالحین موجب پرورش و تربیت نوجوانان و جوانان انقلابی می شود و باید دقیق و برنامه محور به فعالیت های خود ادامه دهد.
حجت الاسلام سید محمدکاظم مدرسی افزود: از ساز و کارهای بسیار مهم تشکیل حلقه های صالحین، آماده به کار بودن و تقویت روحیه انقلابی در جامعه است.
وی ادامه داد: این تشکل انقلابی و اسلامی باید با حضور فعال در عرصه های مختلف به خصوص زمینه های فرهنگی و علمی به نظام و انقلاب اسلامی خدمت کند.
امام جمعه محمدآباد یزد تصریح کرد: حلقه های صالحین جمعی است برای رشد بینش دینی و بصیرت افزایی و در نهایت تلاشی برای تعمیق بخشیدن به ارزش های دینی، اسلامی و انقلابی در جامعه است.
مدرسی تاکید کرد: این حلقه ها با هدف تربیت جوانان مومن و انقلابی است و تاکنون در این بخش فعالیت های گسترده ای انجام شده و باید با درایت ادامه یابد .
استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت افزون بر یک هزار حلقه صالحین دارد. از مجموع جمعیت استان 300 هزار نفر در تشکل های مختلف بسیج سازماندهی و فعالیت دارند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار