شهردار منتخب اردکان وجود ۱۴۱ هکتار فضای سبز، ۴۴ عدد پارک و بوستان، تسریع در ارائه خدمات شهری، توسعه حمل‌ و نقل عمومی و اجرای ۷۰ درصدی بدنه‌سازی، کف‌سازی و نورپردازی بافت‌های تاریخی را بخشی از دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی در شهر اردکان ذکر کرد.
کد خبر: ۷۱۲۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱ 06 February 2019

«اباذر غفوری» در برنامه «تریبون خدمت‌رسانی» که با هدف همدلی مسئولان با مردم و با حضور اعضای شورای اسلامی شهر اردکان برگزار شد، ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب گفت: در زمانی که دشمنان اسلام شمشیر تیز کرده‌اند و در مقابل جمهوری اسلامی ایران ایستاده‌اند، با درایت مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم، دشمنان هرگز به آرزوهایشان نخواهند رسید.

وی با تشکر از خدمت‌های شهرداران بعد از انقلاب، افزود: شهرداری اردکان در سال ۱۳۱۳ با هدف خدمات‌رسانی تأسیس شد اما بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی روند توسعه و آبادانی شهر اردکان سرعت گرفت.

غفوری اظهار کرد: مساحت فضای سبز شهر اردکان قبل از انقلاب سه هکتار بوده که امروزه به برکت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به ۱۴۱ هکتار رسیده است.

وی بیان کرد: قبل از انقلاب در شهر اردکان تنها یک عدد پارک وجود داشت ولی امروزه در این شهر ۴۴ عدد پارک و بوستان وجود دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: رفت ‌و روب خیابان‌ها و کوچه‌های شهر اردکان قبل از انقلاب توسط هشت نفر نیرو انجام می‌شد اما امروزه ۶۰ نفر نیروی انسانی مسئولیت رفت ‌و روب خیابان‌ها و کوچه‌های محله‌ها را به عهده‌ دارند.

وی با تأکید بر ترویج فرهنگ استفاده از وسایل حمل ‌و نقل عمومی، عنوان کرد: امروزه ۶۰ دستگاه مینی‌بوس، میدل باس و اتوبوس و ۱۲۰ دستگاه تاکسی در ناوگان حمل‌ و نقل عمومی شهر اردکان خدمات‌رسانی می‌کنند.

شهردار منتخب اردکان آگاهی مردم، مشارکت و همکاری آن‌ها در واگذاری و حفظ بناهای تاریخی را لازمه توسعه گردشگری و احیای بافت تاریخی در این شهر برشمرد و ادامه داد: در حال حاضر ۷۰ درصد از بافت‌های تاریخی شهر اردکان بدنه سازی، کف سازی و نورپردازی شده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار