مدیر شرکت سهامی بیمه ایران در استان یزد گفت: این مجموعه در سالجاری 334 هزار بیمه نامه در رشته های مختلف صادر و بیش از یک هزار میلیارد ریال خسارت به زیان دیدگان پرداخت کرده است.
کد خبر: ۷۱۱۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۵ 05 February 2019

حسنعلی طالعی به مناسبت دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت : 22 شرکت بیمه ای در استان فعال است که تنها شرکت سهامی بیمه ایران دولتی و سایر شرکت ها خصوصی است.
وی با بیان اینکه صنعت بیمه استان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی رشد کرد و گسترش یافت ، افزود: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در استان یزد صرفاً شرکت سهامی بیمه ایران در شهرستان های یزد و اردکان دارای شعبه بود.
مدیر بیمه ایران در یزد با بیان اینکه شرکت های بیمه ای در استان، دارای 29 شعبه و یک هزار و 44 دفتر نمایندگی فروش هستند، اضافه کرد: سرانه بیمه در یزد 527 هزار تومان و ضریب نفوذ بیمه 2.26 درصد است و از حیث شاخص حق بیمه سرانه، استان یزد جایگاه دوم را در بین استان های کشور بعد از استان تهران دارد.
طالعی گفت: سال گذشته مجموع صنعت بیمه استان ، 6هزار میلیارد تومان فروش داشت و چهار هزار میلیارد ریال خسارت پرداخت کرد.
وی ارائه اطمینان و آرامش به جامعه را از مأموریت صنعت بیمه بیان کرد و ادامه داد: مهمترین شاخص های اندازه گیری میزان توسعه یافتگی صنعت بیمه در هر منطقه، ضریب نفوذ بیمه و حق بیمه سرانه است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار