مدیرکل امور اقتصادی و دارایی یزد:
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی یزد گفت: در نه ماهه نخست سال جاری بیش از پنج هزار و ۴۰۰ ملک دولتی در استان یزد ساماندهی شده است.
کد خبر: ۷۱۱۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳ 05 February 2019

علی نمازی، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان یزد در نشست خبری مدیران کل دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد، با گرامی داشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: بزرگترین افتخار این انقلاب استقلال کشور و رهایی از استعمار کشور های بزرگ است.

نمازی با بیان این که مدیریت جمع آوری و فروش اموال تملیکی در استان در سال ۷۴ ایجاد شده است، افزود: این سازمان که به منظور ساماندهی قاچاق کالا و ارز ایجاد شده است فعالیت‌های خوبی انجام داده است.

وی فروش ۷۷ میلیارد ریالی اموال منقول در ۹ ماهه سال جاری را یکی از اقدامات این بخش عنوان کرد و گفت: ساماندهی و مدیریت سپرده دستگا‌های اجرایی از دیگر اقداماتی است که منجر به ساماندهی بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان سپرده دستگاه‌های اجرایی در سال گذشته شده است.

وی ساماندهی بیش از پنج هزار و ۴۰۰ ملک دولتی و ساماندهی و ثبت دو هزار خودروی دولتی را از دیگر اقدامات انجام شده در این بخش عنوان کرد.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: در بخش امور مالیاتی ۵۲۷ پرونده طی ۶ ماه اخیر مورد رسیدگی قرار گرفته که در نهایت ۲۴۰ مورد از این پرونده‌ها به تهران ارسال شد، برای ۱۱ مورد رای صادر شده، ۳۴ مورد برای کارشناس ارسال شده و ۲۴ مورد نیز مختومه اعلام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار