فرماندار شهرستان خاتم گفت: در مراسمی شکیبا به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش این شهرستان معرفی شد.
کد خبر: ۷۱۱۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷ 04 February 2019

فرجام فاضلی فرماندار شهرستان خاتم در آیین تکریم و معارفه مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان خاتم با بیان اینکه در این شهرستان استعداد‌های خوبی نهفته است، گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز گسترش آموزش و عدالت آموزشی هم در مناطق شهری و روستایی پیشرفت چشمگیری داشته است.

وی سطح آموزش و پرورش را در شهرستان بسیار خوب بیان کرد و افزود: علم آموزی بالاترین خدمت به مردم در حوزه تعلیم و تربیت است.

آموزش وپرورش عامل رشد علم وپیشرفت جامعه
مرآت امین الرعایا معاون سواد آموزی اداره کل آموزش وپرورش استان یزد بابیان اینکه آموزش وپرورش عامل رشد علم وپیشرفت موفقیت‌های جامعه است، گفت: این نهاد مجموعه‌ای ارزشمند و رسالت خطیری دارد و نمی توان آموزش و پرورش به عنوان یکی از تأثیر گذار‌ترین اساسی جامعه به سادگی عبور کرد.

وی افزود: محبوب‌ترین افراد کسانی هستند که برای مردم تلاش کنند و اگر به غیر از مردم چیز دیگری در آموزش وپرورش ملاک باشد خیانت کرده ایم.

وی افزود:گستردگی آموزش وپرورش نیاز به برنامه ریزی منسجمی دارد که باید از توانمندی‌های دستگاه ها، ادارات، خانواده‌ها و فرهنگیان استفاده شود.

در ادامه حجت الاسلام جعفری امام جمعه هرات با اشاره به دستاورد‌های انقلاب در حوزه آموزش و پرورش و بابیان اینکه معلمی شغل انبیا است، گفت: معلمی برای هدایت، روشنفکری و هدایت جامعه است و معلمی یک نردبان ترقی و رشد برای انسان محسوب می‌شود.

حجت الاسلام جعفری تصریح کرد: اخلاق و اخلاص اگر محور کار ما قرار گیرد کار ماندگار خواهد شد.

آئین تکریم و معارفه مدیر آموزش پرورش شهرستان خاتم با حضور معاون سواد آموزی اداره کل آموزش وپرورش استان، فرماندار وجمعی از مسئولان ادارات شهرستان درمحل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان خاتم برگزار شد.

در این مراسم از زحمات پنج ساله حبیب الله کاظمی نسب مدیر سابق تجلیل و محمد حسین شکیبا به عنوان مدیر جدید آموزش وپرورش این شهرستان معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار