رییس حوزه هنری یزد از رونمایی کتاب دو جلدی «دهم فروردین» با موضوع تاریخ انقلاب یزد به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی خبر داد؛
کد خبر: ۷۱۱۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶ 04 February 2019

«محمدصادق کوچک زاده» با اشاره به رونمایی کتاب دو جلدی«دهم فروردین» با موضوع تاریخ انقلاب یزد همزمان با دهه فجر در یزد، اظهار کرد: در کنار رونمایی از این کتاب در چهارمین روز از دهه مبارک فجر، مراسم «شب خاطره انقلاب اسلامی» در حوزه هنری یزد برگزار می شود .

وی افزود: در این محفل معنوی، پیشگامان و همنفسان انقلاب که به نوعی در متن مبارزات انقلاب نقش آفرین بوده‌اند، خاطرات شیرین و شنیدنی آن دوران را بیان می‌کنند .

رئیس حوزه هنری یزد با بیان این که کتاب دهم فروردین توسط جواد بهبود زاده نویسنده و پژوهشگر یزدی به زیور طبع آراسته و به همت دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان یزد منتشر شده است، گفت: این اثر رویدادها و تحولات تاریخی را از آغاز نهضت تا پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در دارالعباده بازگو می‌کند و آن را مورد تحلیل و بررسی قرار می‌دهد .

وی تصریح کرد: کتاب دوجلدی دهم فروردین علاوه بر اینکه برای مورخان، پژوهشگران، نویسندگان، اساتید و دانشجویان منبع بسیار خوبی برای شناخت و معرفی انقلاب اسلامی است، می‌تواند دستمایه تولید آثار فرهنگی، هنری و ادبی متنوعی در حوزه انقلاب اسلامی قرار گیرد .

این مسئول در پایان با اشاره به این که دوازدهمین محفل خاطره «پایداری» با موضوع «خاطرات انقلاب اسلامی» شامگاه دوشنبه 15بهمن ماه ساعت 18با حضور جمعی از مسئولان، پیشگامان انقلاب، یادگاران دفاع مقدس، هنرمندان و قشرهای مختلف مردم در نارنجستان هنر حوزه هنری یزد برگزار می‌شود،خاطرنشان کرد: محافل ماهانه خاطره‌ «پایداری» معمولا یک‌شنبه آخر هر ماه در حوزه هنری یزد واقع در چهار راه فاطمیه، ابتدای خیابان آیت الله کاشانی، کوچه آزادی برگزار می‌گردد .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار