مدیرعامل هلال احمر یزد خبر داد؛
مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد با اشاره به ضرورت تدوین محتوای آموزشی برای عموم گفت: خانه هلال احمر در محلات استان یزد راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۷۱۰۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶ 02 February 2019

دکتر«محسن حرازی» در جریان بازدید از خانه مطبوعات استان در دورهمی رسانه‌ای با بیان این که هلال احمر نتوانسته آن طور که باید و شاید فعالیت و عملکرد خود را برای اقشار مختلف جامعه معرفی و نشان دهد، اظهار کرد: تمام پتانسیل هلال احمر اعضا و داوطبان هستند که باید بیش از پیش مورد استفاده قرار گیرند.

وی توانمندسازی جوانان و اعضای هلال احمر را یکی از اولویت‌های اجرایی دانست و بیان کرد: برگزاری دوره‌های کارآفرینی ویژه داوطلبین از جمله اقدامات انجام شده و در دستور کار است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با بیان این که هلال احمر هفت اصل جدی را در دستور کار قرار داده است، افزود: فعالیت بشر دوستانه با حفظ کرامت انسانی، امدادرسانی در زمان جنگ و حادثه، توانمندسازی نیروهای امدادی، تکمیل و ارتقای تجهیزات، از جمله اولویت‌های اجرایی هلال احمر استان یزد است.

حرازی با اشاره به ظرفیت‌های اجرایی هلال احمر استان یزد گفت: هلال احمر یزد در حال حاضر مجهز به سه تیم امداد کوهستانی، 10 پایگاه امداد جاده‌ای، مرکز فوریت‌های امدادی با شماره تماس 112، تیم واکنش سریع، تیم امداد موتوری و تیم های امداد سیلاب و آوار است.

این مسئول در ادامه با بیان این که فرهنگ انجام کارهای بشر دوستانه باید از دوران کودکی در فرزندان نهادینه شود، تصریح کرد: هلال احمر سعی کرده با راه‌اندازی کانون غنچه‌های هلال فرهنگ و باور فعالیت‌های بشر دوستانه را در سطح خانواده‌ها ترویج دهد.

وی توسعه خدمات هلال احمر را یکی از اقدامات در دستور هلال احمر استان یزد دانست و بیان کرد: جذب خیرین در حوزه ارائه خدمات امدادی، راه‌اندازی خانه هلال احمر در محلات و راه‌اندازی بانک امانات از جمله ضرورت‌های اجرایی برای گسترش خدمات امدادی هلال احمر است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد توجه به آموزش‌های همگانی، عمومی و تخصصی را از دیگر اولویت‌های اجرایی در حوزه هلال احمر عنوان کرد و افزود: تدوین محتوای آموزشی برای عموم مردم در دست اقدام است.

حرازی با اشاره به گستردگی فعالیت و مسئولیت هلال احمر، خاطرنشان کرد: تیم‌های بهداشت و درمان اضطراری از دیگر ظرفیت‌های جمعیت هلال احمر استان یزد است.

وی در پایان با بیان این که مسئولیت کمیته امداد و نجات سفرهای نوروزی استان یزد به عهده هلال احمر گذاشته شده است، گفت: هلال احمر یزد سعی دارد در نوروز امسال با 10 پایگاه امدادی ثابت، دو واحد امدادی سیار و ایستگاه‌های متعدد راهنمای مسافر در ورودی شهرها خدمات خود را ارائه کند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
این که قبلا هم بود
یعنی دوباره افتتاح شده
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار