کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی یزد با اشاره به ورود موج ناپایدار جوی به استان، گفت: هفته ای نسبتا گرم پیش روی استان است.
کد خبر: ۷۰۸۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴ 27 January 2019

«محمدرضا شیرغلامی»  با اشاره به فعالیت موج ناپایدار جوی از روز دوشنبه هشتم بهمن ماه در استان، اظهار کرد: افزایش ابر و بارش پراکنده باران در ارتفاعات عمده‌ترین فعالیت این موج جوي طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه است.

وی افزود: با توجه به استقرار سلول کم فشار در سطوح زمین برای روز دوشنبه وزش باد نسبتا شدید پیش‌بینی شده است.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی یزد با بیان این که احتمال گرد و خاک و وزش بادهای شدید طی روز سه‌شنبه 9 بهمن ماه وجود دارد، خاطرنشان کرد: روند افزایشی دما از روز 5 بهمن آغاز شده و پیش بینی می شود تا روز دوشنبه ادامه یابد.

وی گفت: با خروج این موج بارشی طی روز چهارشنبه 10 بهمن ماه و شمالی شدن جریانات، دمای هوا موقتا کاهش می یابد اما در مجموع هفته ای نسبتا گرم پیش روی استان است.

شیرغلامی با اشاره به این که دمای هوای شهر یزد در شبانه روز گذشته بین 3 و 18 درجه در نوسان بوده است، تصریح کرد: پیش بینی می شود دمای هوا در گرمترین ساعات سه روز آینده به 19، 22 و 24 درجه سانتی گراد و در سردترین ساعات نیز به ترتیب به 4، 9 و 8 درجه سانتی گراد برسد.

این مسئول در پایان اردکان و طزرجان را با دمای کمینه 3 درجه زیر صفر سردترین نقطه استان طی شبانه روز گذشته اعلام کرد و گفت: بافق با دمای بیشینه 21 درجه سانتی گراد گرمترین نقطه استان طی 24 ساعت گذشته است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار