نماینده منطقه‌ای بنیاد جهانی انرژی و رئیس انجمن مدیریت سبز استان یزد گفت: همایش بین المللی شهر‌های پایدار جهان و نوزدهمین اجلاس جهانی بنیاد انرژی در یزد برگزار می شود.
کد خبر: ۷۰۷۵۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹ 26 January 2019

میلاد رحیمی نماینده منطقه‌ای بنیاد جهانی انرژی و رئیس انجمن مدیریت سبز استان یزد گفت: همایش بین المللی شهر‌های پایدار جهان و نوزدهمین اجلاس جهانی بنیاد انرژی در یزد برگزار می شود.

وی افزود: در دی ماه سال ۱۳۹۶ استان یزد از سوی بنیاد جهانی انرژی به عنوان پایتخت جهانی شهر‌های پایدار در سال ۲۰۱۹ انتخاب شده است و عنوان کرد دلیل این ابنیه تاریخی و قدمت فرهنگی دیرینه استان است.

رئیس انجمن مدیریت سبز استان گفت: بنیاد جهانی انرژی معتبرترین مرجع ارزیابی طرح‌های زیست محیطی در جهان است که یکصد و ۸۲ کشور جهان در آن عضو هستند.

وی تصریح کرد: در نوزدهمین اجلاس جهانی بنیاد انرژی تیمی هشتاد نفره متشکل از رئیس بنیاد جهانی انرژی، جمعی از شهرداران شهر‌های پایدار در جهان و کشور‌های عضو شرکت می کنند.

نماینده منطقه‌ای بنیاد جهانی انرژی ادامه داد: انتقال تکنولوژی و دانش ساختمان سازی از خارج به استان و انتقال تجربیات استان به سایر کشور‌ها از جمله آورد‌ها و مزایای انتخاب استان به عنوان پایتخت جهانی شهر‌های پایدار در سال ۲۰۱۹ است.

لازم بذکر است همایش بین المللی شهر‌های پایدار جهان و نوزدهمین اجلاس جهانی بنیاد انرژی هشتم و نهم بهمن ماه سال جاری در یزد برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار