رئیس هیات کشتی:
رئیس هیات کشتی یزد گفت: تقویم اجرایی برنامه های فرهنگی و ورزشی استان بر اساس مقررات فدراسیون و نیازهای منطقه و جامعه هدف تدوین شد.
کد خبر: ۷۰۶۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵ 23 January 2019

محمدشیبانی افزود: از این پس مطابق تقویم تمام برنامه ها با همکاری هیات شهرستان ها و کمیته های استان اجرا می شود که این کار موجب توسعه و ارتقای این رشته در میان گروه های مختلف جامعه خواهد شد.
وی ادامه داد: بهره گیری از ظرفیت های استان، جلب خیران و حامیان مالی، تقویت باشگاه های ورزشی، توجه به امور فرهنگی ، تامین زیر ساخت ها ، توجه به پیشکسوتان، برگزاری منظم و مستمر رقابت ها ،اعزام ها و استعدادیابی مدنظر است.
رئیس هیات کشتی یزد خاطر نشان کرد: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه های متعددی پیش بینی شد که مهمترین آن، انجام جشنواره کشتی خردسالان است .
شیبانی تصریح کرد: توجه به خردسالان، شناسایی استعدادها و حرکت در مسیر شکوفایی آنها نقش مهمی در توسعه این رشته جذاب و ورزش اول کشور در یزد دارد.
وی با اشاره به سابقه کشتی یزد در سطح ملی به ظرفیت های بخش مردان و بانوان اشاره کرد و از آموزش و پرورش، خانواده ها و رسانه های گروهی برای گسترش کشتی به عنوان ورزش اول کشور خواستار همکاری شد.
به گفته رئیس هیات کشتی یزد، برگزاری لیگ، جشنواره ها، اعزام و میزبابی رقابت های ملی و بین المللی هزینه بر است که نیاز به مشارکت مدیران واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی است.
رئیس هیات کشتی یزد با اشاره اینکه در سال های اخیر با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و جامعه هدف، کشتی یزد در میان 31 استان به جایگاه 26 رسید، ابراز امیدواری کرد با همکاری مردم و مسئولان ، خانواده ها و آموزش و پرورش ،استان به جایگاه حقیقی خود دست یابد.
شیبانی گفت: هم اکنون حدود 700 نفر مرد و زن در رشته کشتی فعالیت دارند و در صورت کار فرهنگی و اطلاع رسانی بدون شک شاهد افزایش این آمار خواهیم بود.
وی از تغییر رئیس هیات کشتی یزد خبر داد و افزود: در حکمی، جواد حکیمیان دبیر هیات استان با حفظ سمت به عنوان سرپرست هیات شهرستان معرفی شد.
وی تصریح کرد: طبق آئین نامه هیات های ورزشی، رئیس هیات شهرستان با معرفی اداره ورزش و جوانان و با حکم رئیس هیات استان منصوب می شود.
استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت 48 هیات و 65 هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه دارد و هیات کشتی در تمام شهرستان ها به جز بهاباد فعالیت دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار