40 ويژه‌برنامه اصناف يزد در 40 سالگي انقلاب؛
مسئول بسيج اصناف يزد از طراحي 40 ويژه‌برنامه در كميته اصناف ستاد بزرگداشت دهه فجر استان به مناسبت چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي خبر داد.
کد خبر: ۷۰۶۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۲ 23 January 2019

سرهنگ «علي اصغر سلماني» در نشست خبري مشترك امروز هيات مديره اتاق اصناف و مسئولان بسيج اصناف و نمايندگان سازمان صمت يزد، افزود: عمده ويژه‌برنامه‌هاي كميته اصناف يزد در دهه فجر امسال با محوريت محروميت‌‌زدايي و خدمات‌رساني به عموم جامعه به ويژه اقشار بي‌بضاعت طراحي شده است.

وي با اشاره به برنامه‌هاي هفته استقبال از دهه فجر از پنجم تا يازدهم بهمن‌ماه كه بيشتر در قالب فضاسازي و تبليغات محيطي با همكاري اصناف انجام مي‌شود، از مهمترين برنامه‌هاي اين ايام را تهيه و توزيع سبد كالا بين خانواده‌هاي بي‌بضاعت ذكر كرد و گفت: خوشبختانه اصناف يزد همانند چهار دهه گذشته كه همواره حامي انقلاب و ارزش‌هاي آن بوده‌اند، در اين برنامه نيز مشاركت قابل توجهي داشته‌اند به نحوي كه پيش‌بيني مي‌شود تا چهار هزار سبد كالا به همين منظور تهيه و توزيع شود.

سلماني از تهيه 40 سري جهيزيه برا نوعروسان بي‌بضاعت توسط اصناف نيز خبر داد و ديدار نمايندگان اصناف با نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد، برگزاري همايش رهروان فاطمي، مراسم تكريم سادات و برگزاري اجلاس اصناف را از ديگر برنامه‌هاي ايام الله دهه فجر امسال خواند.

وي عطرافشاني قبور شهدا و تجديد ميثاق با آرمان‌هاي امام(ه) و انقلاب و برگزاري دومين يادواره شهداي حمل و نقل در كشور با عنوان «دربست تا بهشت» را نيز از ديگر اين برنامه‌هاي كميته اصناف كارگروه اقتصادي ستاد دهه فجر عنوان كرد.

سلماني برگزاري جشنواره فروش فوق‌العاده در واحدهاي صنفي منتخب، برگزاري كلاس‌هاي فقه بازار با محوريت چهل‌ سالگي انقلاب، حضور گشترده در آيين نماز آدينه و همچنين راهپيايي عظيم 22 بهمن و نيز برپايي ايستگاه‌هاي صلواتي در مسير راهپيمايي اين روز را هم از جمله اين ويژه‌برنامه‌ها برشمرد.

در اين نشست «محمد مهدي باغستاني»، «سيد حسن ضيائي» و «عليرضا حسني» رييس و نواب اتاق اصناف و همچنين «علي افشارپور» معاون بازرگاني سازمان صنعت، معدن و تجارت استان يزد نيز سخناني ايراد كردند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار