استاندار یزد:
استاندار یزد در کارگروه کاهش آلودگی هوا و مقابله با پدیده گرد و غبار استان یزد با بیان اینکه یزد یکی از استان‌های پرچالش در حوزه محیط زیست است؛ اظهار داشت: محیط زیست یکی از الزامات اصلی ما برای فرآیند توسعه استان است؛ همه دستگاه‌ها باید برای حفظ محیط زیست کمک و احساس مسئولیت کنند.
کد خبر: ۷۰۶۴۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۳ 24 January 2019

به گزارش تابناک یزد؛ محمدعلی طالبی استاندار یزد در کارگروه کاهش آلودگی هوا و مقابله با پدیده گرد و غبار استان یزد با بیان اینکه محیط زیست یکی از چالش‌های ‌مسیر توسعه ای استان یزد است؛ اظهار داشت: محیط زیست یکی از الزامات اصلی ما برای فرآیند توسعه استان است؛ همه دستگاه ‌ها باید برای حفظ محیط زیست کمک و احساس مسئولیت کنند‌ تا شرایط برای تامین هوای پاک استان فراهم شود.

استاندار یزد با اشاره به اینکه یزد به عنوان یکی از استان های پرچالش در حوزه محیط زیست است؛ عنوان کرد: یزد زمانی یکی از بهترین شرایط را به در محیط زیست داشت اما اکنون به یکی از استان‌های دارای چالش در این زمینه تبدیل شده است بنابراین باید برای رفع این چالش ‌ها برنامه ‌ریزی اساسی انجام شود و روند توسعه ای استان و تطابق آن با شرایط زیست محیطی بیش از پیش در دستور کار مدیران متولی این مهم قرار گیرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: کارگروه کاهش آلودگی هوا و مقابله با پدیده گرد و غبار استان و کارگروه‌ های مرتبط با محیط زیست نیز باید فعال ‌تر و در حوزه محیط زیست به مردم پاسخگو و مسئولیت پذیر باشند. تمامی دستگاه ها باید دست در دست یکدیگر در مسیر بهبود شرایط محیط زیست گام بردارند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار