مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد از طرح مشترک این اداره کل و سپاه الغدیر استان یزد در خصوص تربیت مربی متخصص پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی خبر داد.
کد خبر: ۷۰۶۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۵ 22 January 2019

 فخرالسادات خامسی‌هامانه  با اعلام این خبر، گفت: طرح «دوره تربیت مربی متخصص در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی» باهدف توانمندسازی و تربیت نیروهای متخصص و منتخب مردمی جهت فعالیت در مناطق حاشیه‌نشین و کمتر برخوردار شهر یزد با همکاری دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد و توسط معاونت فرهنگی سپاه الغدیر یزد به انجام رسید.

وی افزود: در این طرح بیش از ۵۶ نیروی فعال محلات شهر یزد که دارای مدرک کارشناسی و یا کارشناس ارشد و بالاتر در رشته‌های روانشناسی، مشاوره، مددکاری، علوم تربیتی و علوم اجتماعی هستند از طریق مصاحبه علمی انتخاب شدند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد بیان کرد : افراد منتخب پس از گذراندن ۵۰ ساعت کارگاه آموزشی و با استفاده از مدرسان متخصص حوزه اجتماعی با اصول و مبانی آموزش خانواده در پیشگیری اولیه از اعتیاد، آموزش مهارت‌های زندگی، فرزند پروری و... آشنا شدند.

گفتنی است، هدف اصلی از این طرح افزایش مشارکت و توانمندسازی نیروهای مردم‌نهاد محلی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بوده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار