رئیس فرهنگ ارشاد اسلامی شهرستان مهریز خبرداد؛
رئیس فرهنگ ارشاد اسلامی شهرستان مهریز گفت: مسابقه جام باشگاه‌های کتاب با حضور ۱۱۰شرکت کننده در این شهرستان امروز آغاز شد.
کد خبر: ۷۰۵۴۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲ 20 January 2019

محمد حسن زارعیان رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهریز از برگزاری مسابقه جام باشگاه‌های کتاب با حضور ۱۱۰ شرکت کننده در این شهرستان خبر داد و گفت: جام باشگاه‌های کتاب در چهار مقطع کودکان، دانش آموزان کلاس اول تا سوم ابتدایی، کلاس چهارم الی ششم ابتدایی و دانش آموزان کلاس‌های هفتم الی یازدهم برگزار می‌شود.

زارعیان با اشاره به اینکه ۱۱۰ جام باشگاه‌های کتاب در سامانه اداره ارشاد مهریز ثبت شده است، افزود: تعداد اعضای هر جام باشگاه کتابخوانی ۱۲ نفر است که در شهرستان هزار و ۳۲۰ نفر در جام باشگاه‌های کتاب از شهرستان مهریز حضور دارند.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان در جام باشگاه کتابخوانی از مهد کودک، موسسات قرآنی، مدارس، کتابخانه‌های عمومی، کانون فرهنگی و هنری مساجد هستند.

وی گفت: هدف از اجرای این طرح ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و ارئه تخفیف ۵۰ درصد خرید کتاب ویژه اعضای جام باشگاه از طریق برگزاری نمایشگاه کتاب ویژه شرکت کنندگان در این جام است.

زارعیان افزود: در این مسابقه شرکت کنندگان کتاب‌های خریداری شده از این نمایشگاه را معرفی و علت برتری و انتخاب خود را باز گو می‌کنند و در صورت کسب رای لازم را از هیئت داوران به مرحله استانی و سپس کشوری راه می یابد.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهریز ادامه داد: جام باشگاه‌های کتاب در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار و نهایت به پنج نفر از برگزیدگان کشوری جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود.

گفتنی است: این جام از ۳۰دی ماه شروع به فعالیت می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار