فرماندار ابرکوه :
فرماندار ابرکوه گفت: در شوراهای آموزش ‌و پرورش، تصمیم‌گیری ها و هم‌فکری‌هایی که مصوب می‌شود در راستای رشد و سرنوشت تحصیلی دانش آموزان تأثیرگذار است .
کد خبر: ۷۰۵۳۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲ 20 January 2019

محمدکاظمی نسب به مناسبت هفته شورای آموزش‌ و پرورش ( 24الی 30دی‌ماه ) در آیین تجلیل از شورای دانش‌ آموزی که با حضور جمعی از مسئولان در دبیرستان نمونه دخترانه الزهرا (س) این شهر برگزار شد اظهار کرد: در حوزه آموزش‌ و پرورش طبق قانون اساسی ، دولت مکلف است کلیه امکانات تعلیم و تربیت را به ‌صورت رایگان برای دانش آموزان تأمین کند.
فرماندار ابرکوه خاطرنشان کرد : برای کمک به دولت و آموزش ‌و پرورش ، شوراهای آموزش‌ و پرورش در سال 1372 تأسیس شد.
کاظمی نسب بابیان اینکه شوراهای آموزش‌ و پرورش نقش تأثیرگذاری در فرایند امر تعلیم و تربیت دانش آموزان دارند تصریح کرد: شوراها گام مهمی برای گسترش مشارکت مردم و صاحب‌نظران در پیشبرد اهداف آموزش‌ و پرورش دارند.
رئیس آموزش ‌و پرورش ابرکوه نیز در این آیین گفت : تصمیم‌گیری‌ و هم‌فکری‌هایی که در محفل شوراها صورت می‌گیرد قطعاً در اجرای آن به نتیجه‌ مطلوبی خواهیم رسید.
محمد علی کریمی افزود: امروز تمام جوامع و خانواده‌هایی که موفق هستند با مشورت و استفاده ازنظر , رأی یکدیگر به توفیقاتی دست یافتند و شوراهای آموزش‌ و پرورش ، قدرتمندترین بازوی تعلیم و تربیت است.
در این آیین از اعضای شورای دانش‌آموزی این آموزشگاه با اهداء لوح سپاس قدردانی شد.
در سال تحصیلی 98- 97، حدود 9 هزار نفر دانش‌آموز ابرکوهی در سه مقطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و دوم در 107 مدرسه مشغول تحصیل هستند.
مرکز شهرستان 53 هزار نفری ابرکوه در140 کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار