استاندار یزد:
استاندار یزد با اشاره به اهمیت همدلی و ارتباط بین نهادهای مختلف گفت: هماهنگی، همدلی و وفاق در نخبگان جامعه، رشد و پیشرفت استان را تسریع ‌کند.
کد خبر: ۷۰۵۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶ 19 January 2019

محمد علی طالبی در دیدار با رئیس کل دادگستری استان یزد، تعامل دستگاه قضایی با مجموعه استانداری را خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: از گذشته همکاری‌های خوب و اثر بخشی بین دو مجموعه در استان حاکم بوده است.

وی خاطرنشان کرد: با این وجود هیچ وقت همدلی و هماهنگی مثل سال‌های اخیر و دوره فعلی نبوده است، در شورای تأمین و سایر موارد هرگز چالشی با دادگستری وجود نداشته و امید است با تداوم این شرایط قدم‌های مثبت و ارزشمندی برای استان برداشته شود.

وی خاطرنشان کرد: اکنون بسیاری از مسائل کلان کشوری در جلسات سران قوا به اجماع می‌رسد و حتی اگر در موادری این تصمیمات مشکلات قانونی داشته باشد با تدبیر رهبر معظم انقلاب حل و فصل می‌گردد.

این مقام مسئول بر همکاری و هماهنگی در استان تأکید کرد و بیان داشت: باید تعامل و همکاری در استان وجود داشته باشد تا ضمن کاهش حاشیه‌ها بهترین تدابیر برای بهبود و ارتقای شرایط جامعه اتخاذ گردد.

وی ایجاد روحیه امید و جلب اعتماد مردم در استان را مهم و ضروری برشمرد و گفت: باید سرمایه‌های اجتماعی، نخبگان، ائمه جمعه و جماعات را به مسیر جلب اعتماد و امید آحاد جامعه سوق داد تا نقشه‌های شوم دشمن در ایجاد انشقاق در جامعه و نا امید ساختن مردم، همچون گذشته ناکام بماند.

طالبی، مردم استان یزد را مردمی دیندار و متعهد به نظام و انقلاب ذکر کرد و گفت: باید برای این مردم که همواره با بصیرت انقلابی و درک وسیع از شرایط موجود در کنار نظام و انقلاب بوده‌اند، با همدلی و وفاق کار کرد و همت و تلاش مضاعف به خرج داد.

شایان ذکر است در این جلسه معاونین دادگستری استان و مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان جهت تبریک انتصاب استاندار جدید یزد حضور داشتند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار