رئیس کل دادگستری استان یزد با بیان اینکه مسئولان باید فارغ از دید و نگاه سیاسی در راستای خدمت به مردم تلاش کنند گفت: فرایند سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه در استان یزد بر پایه قانون تسهیل شود.
کد خبر: ۷۰۵۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹ 19 January 2019

محمدرضا حبیبی صبح امروز در دیدار با استاندار یزد اظهار داشت: تعامل، همراهی و همکاری لازمه کار در جهت پیشبرد اهداف مقدس نظام اسلامی است و همه باید در سنگر خدمت به مردم تلاش نماییم.

وی مباحث اقتصادی و ارتقای وضعیت معیشت مردم را از موضوعات مهم و اساسی استان دانست و افزود: رفاه بیشتر مردم و گذر از تنگناهای مالی و اقتصادی نیازمند برنامه قوی و مشارکت همه جانبه مسئولان در استان است.

رئیس کل دادگستری استان یزد بر حمایت کامل مبتنی بر قانون از همه متولیان در امور اقتصادی و سرمایه‌گذاری در استان تأکید کرد و بیان کرد: حمایت‌های حقوقی و قضایی بر موازین قانونی استوار است تا فرایند سرمایه‌گذاری تسهیل و جذب سرمایه در استان رونق گیرد.

وی آرامش و امنیت را حق مردم دانست و تصریح کرد: فارغ از دیدگاه‌های سیاسی و برخی از حاشیه‌های بیجا باید برای این مردم متین و متدین زحمت کشید و برای رفاه، آسایش و آرامش آنان با تکیه بر تعامل و همکاری تلاش کرد.

بعد از انتصاب محمدعلی طالبی به سمت استاندار یزد این اولین دیدار نماینده عالی قوه قضاییه در استان با نماینده عالی دولت در استان به منظور دیدار و تبریک انتصاب بود.

رئیس کل دادگستری استان یزد و معاونین دادگستری و مدیر کل ثبت اسناد و املاک با حضور در استانداری، ضمن تبریک انتصاب استاندار جدید بر همکاری و تعامل مجموعه قضایی و اجرایی تأکید کردند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار