مدیر کل اشتغال و حرفه‏ آموزی سازمان زندان‏‌های کشور:
مدیر کل اشتغال و حرفه‌آموزی سازمان زندان ‎ های کشور در بازدید از زندان ‎ های استان یزد، گفت: زندان‏‌های استان یزد در بحث حرفه‌آموزی حرف اول را در کشور می ‎ زنند و جزو استان‌های برتر کشور هستند.
کد خبر: ۷۰۵۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰ 19 January 2019

«احمد راهرو خواجه» در این باره گفت: از زمان تصدی مدیریت «رضا ذوالفعلی نژاد» در زندان ‎ های یزد، تحول عظیمی در بحث اشتغال و حرفه آموزی زندان‏های این استان صورت گرفته و سرعت پیشرفت اقدامات بسیار خوب بوده است .

وی افزود: کارگاه ‎ های حرفه ‎ آموزی در زندان مرکزی و ندامتگاه ‎ های استان یزد وضعیت بسیار مناسبی دارند و از حدنصاب‏های تعریف شده از سوی سازمان زندان‏ها، پیشگام و جلوتر هستند .

مدیر کل اشتغال و حرفه‏‌آموزی سازمان زندان‏‌های کشور ادامه داد: در بحث اشتغال به کار نیز اداره کل زندان‏‌های استان یزد تعامل بسیار خوبی با بخش خصوصی و برخی دستگاه‏‌های اجرایی دارد و بیش از ۵۰۰ نفر از مددجویان زندان‏‌های استان با فعالیت در کارگاه‏‌های اشتغال، ماهیانه حقوق دریافت می‌کنند .

راهرو خواجه افزود: زندان ‎ های استان یزد در سایر زمینه‏‌ها نیز رتبه‏‌های برتر کشور را بدست آورده و این نشان دهنده پویایی و فعالیت‏‌های صحیح اصلاحی و تربیتی است که امیدواریم این روند در استان یزد ادامه داشته باشد .

این مقام مسئول در ادامه ضمن تقدیر از مدیر کل و مسئولان زندان‏‌های استان به دلیل فراهم آوردن زمینه های مناسب اصلاحی و تربیتی برای مددجویان، اظهار کرد: تحصیلات، شغل و درآمد سه مولفه لازم برای زندگی خوب است و مسئولان سازمان و زندان‌های استان همواره تلاش می ‎ کنند تا زمینه ‎ های ایجاد این سه مولفه را برای زندانیان مهیا کنند تا مددجویان سالم و سلامت به آغوش خانواده بازگشته و زندگی سعادتمندانه‏ای برای خود داشته باشند .

وی از مددجویان خواست قدردان فرصت‌های بوجود آمده در زندان برای اصلاح و تربیت باشند و داوطلبانه در دوره‏‌های حرفه‏‌آموزی شرکت کنند تا بعد از آزادی با شغلی آبرومند در کنار خانواده معاش خوبی داشته باشند .

راهرو خواجه گفت: باید تلاش شود تا دستمزد ماهیانه مددجویان در زمان مقرر و طبق آیتمهای مشخص شده در قوانین و مقررات سازمانی به آنها پرداخت شود .

در ادامه احمد راهرو خواجه به همراه سرلک کارشناس اشتغال و حرفه آموزی سازمان، مدیر کل و جمعی از مسئولان زندان ‎ های استان از کارگاههای اشتغال و حرفه آموزی زندان مرکزی، بنیاد تعاون زندانیان، کانون اصلاح و تربیت، زندان شماره دو یزد و زندان اردکان بازدید و نقاط ضعف و قوت را مورد ارزیابی قرار دادند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار