چگونگي کاهش خسارات ناشي از بلاياي طبيعي از جمله مباحث این نشست اعلام شد.
کد خبر: ۷۰۴۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۵ 19 January 2019

رييس سازمان نظام مهندسي ساختمان گفت: شرکت کنندگان در اين همايش در خصوص چگونگي کاهش خسارات ناشي از بلاياي طبيعي در استان هم انديشي کردند.
سالاری در اين همايش از تغيير در شرايط ساخت و ساز مسکن در استان خبر داد و گفت اين تغيير با همکاري نهادهايي چون شهرداري ها ، اداره کل مسکن وشهرسازي و معاونت عمراني استانداري صورت مي گيرد به نحوي که استحکام ساختمانها در برابر حوادث بيشتر شود.
سالاری اظهار داشت در مرحله اول اجراي اين طرح استاد کاران ، مهندسان و مالکان با حضور در کلاس هاي آموزشي رايگان شيوه هاي کلاهبردارانه در اين صنعت را فرا مي گيرند.
وي همچنين با اشاره به اينکه در شرايط جديد براي هر طرح ساختماني تنها يک نقشه ملاک خواهد بود افزود در حال حاضر مالکان براي ساختمان سازي دونقشه اجرايي و ويژه پروانه ارائه مي کنند که با حذف يک نقشه زمينه بهسازي در تمامي ساختمانها فراهم مي شود.
رييس سازمان نظام مهندسي ساختمان در یزد همچنين از تشديد نظارت هاي ناظرين به عنوان شاخصه ديگر اين تغييرات ياد کرد و گفت: همچنين با راه اندازي پليس ساختمان هر گونه تخلفي در حوزه ساخت ساز به کميسيون 110 اعلام وبا آن تخلف برخورد قانوني خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار