مدیر بیمارستان مهریز گفت: با اجرای طرح ‎ های توسعه عمرانی بیمارستان فاطمه الزهرا(س) در این شهرستان، ارائه خدمات درمانی به بیماران مراجع به این مرکز درمانی به صورت چشمگیری افزایش خواهد یافت.
کد خبر: ۷۰۴۹۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹ 19 January 2019

«سید رسول محسن زاده» در این باره افزود: بخش توسعه بیمارستان در زمینی به مساحت هشت هزار مترمربع و در چهار طبقه طراحی شده و در مقایسه با بیمارستان فعلی تعداد اتاق ‎ های عمل آن چهار برابر افزایش می ‎ یابد.

به گفته وی، این بخش هشت اتاق عمل جراحی فوق تخصصی و 150 تخت بستری دارد که از این تعداد 44 تخت آن ویژه خواهد بود.

محسن زاده اشاره کرد: طرح توسعه بیمارستان هم اکنون حدود 60 درصد پیشرفت عملیات فیزیکی دارد و در آینده نزدیک به بهره ‎ برداری می ‎ رسد.

وی با بیان این که نزدیک به 25 میلیارد تومان برای تکمیل این طرح نیاز است، از مشارکت خیرین مهریزی در این طرح خبر داد و اظهار کرد: بخش دیالیز بیمارستان با زیربنای یکهزار مترمربع که توسط خیر «حاج میرزا» در حال ساخت است، تاکنون حدود 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای تکمیل کار ساختمانی آن بیش از یک میلیارد تومان اعتبار و برای تجهیزات آن حدود سه میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

محسن زاده با بیان این که بخش مذکور طی سه تا شش ماه آینده تکمیل و به بهره ‎ برداری می ‎ رسد، به دیگر ساختمان خیری این طرح توسعه اشاره کرد و گفت: این ساختمان در سه طبقه طراحی شده و نزدیک به پنج هزار مترمربع زیر بنا دارد که طبقه اول ان برای آزمایشگاه و پاتولوژی در نظر گرفته شده که به نوع خود در استان یزد بی‏نظیر و منحصر بفرد طراحی شده است.

وی ادامه داد: طبقه دوم این ساختمان مربوط به بخش پاراکلینیک و طبقه سوم برای بخش‎های پشتیبانی و اداری است که مجموعاً با اعتباری بیش از پنج میلیارد تومان در حال تکمیل است.

این مسئول ابراز امیدواری کرد که این ساختمان نیز طی 1.5 سال آینده به بهره ‎ برداری برسد.

یادآور می‎شود؛ بیمارستان فاطمه الزهرا(س) تنها بیمارستان شهرستان مهریز است که به جمعیت 50 هزار نفری این شهرستان خدمات ارائه می ‎ دهد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار