رییس شورای اسلامی شهرستان یزد گفت: طرح قطارهای تراموا بصورت فاینانس در یزد اجرا می‌شود.
کد خبر: ۷۰۳۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱ 16 January 2019

«حمیدرضا قمی» در جلسه‌ای که با حضور اعضای شورای شهر و مدیر شرکت crrc چین برگزار شد، اظهار کرد: طبق توافقات صورت گرفته میان طرفین به زودی قطار سبک بین شهری فاز اول در مسیر مهریز تا عقدا اجرایی می‌شود .

وی افزود: پیش بینی ما این است که برای اجرای این طرح حدود ۱۱۰ کیلومتر در فاز اول و برای فاز دوم بین بافق و تفت انجام شود .

رییس شورای اسلامی شهرستان یزد با اشاره به این که شیوه همکاری بصورت فاینانس است که باید با حمایت دولت انجام شود، گفت: باید برای زیرساخت مناطق مورد نظر بصورت صاف و آماده، تحویل شرکت چینی داده شود .

قمی در ادامه با اشاره به ضرورت اجرای طرح‌های توسعه در یزد، تصریح کرد:‌ با توجه به این که طرح قطارهای تراموا به صورت فاینانس در یزد اجرای می‌شود، تأمین منابع مالی این طرح از سوی بانک‌های عامل طرف قرارداد انجام خواهد شد.

«یینگ چن» مدیر شرکت crrc چین در ادامه ضمن ارائه توضیحات از طرح های این شرکت و ساخت قطارها، خاطرنشان کرد: این شرکت در زمینه ساخت تراموا علاقه مند همکاری با یزد است .

این مسئول در پایان با بیان این که بازدیدهای انجام شده در سال های قبل بدون پیگیری باقی ماند، گفت: باید در زمینه تراموا و قطار شهری جلسه کارشناسی برگزار شود و پس از آن طرح کلی ارائه گردد .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار