رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد ضمن اشاره به حضور پرشکوه و حداکثری مردم در صحنه‌های سرنوشت‌ساز انقلاب، گفت: ملت ایران به کوری چشم دشمنان نظام و انقلاب، جشن چهلمین سالگرد پیروز انقلاب را با شکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار خواهد کرد.
کد خبر: ۷۰۳۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰ 16 January 2019

در آستانه دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروز انقلاب اسلامی، جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر زارچ با حضور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد و ومسئولین کارگروه های دهه فجر در بخشداری زارچ، برگزار گردید .

حجت الاسلام محمد فخرالدینی در نشست کارگروه های دهه فجر بخش زارچ به ویژگی های انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: یکی از ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران، مبتنی بر علم بودن انقلاب بود و در حالی که در دوران ستم شاهی، علما و اندیشمندان و دانشمندان در زندان‌ها بودند، امروز حاصل تلاش آنها رسیدن انقلاب اسلامی به قله‌های پیروزی است.

فخرالدینی به تقارن ایام فاطمیه با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت : ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی در سال جاری با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(سلام‌الله علیها) و ایام فاطمیه تقارن پیداکرده است که باید برنامه‌ها به ‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که حرمت این ایام حفظ شود و این یک فرصت است، که باید از فرصت فاطمیه جهت تبیین انقلاب اسلامی بهره برداری لازم به عمل آید.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه حضور پرشکوه و حداکثری مردم در صحنه‌های سرنوشت‌ساز از جمله راهپیمایی 22 بهمن، نقشه‌های دشمن را نقش بر آب می‌کند، گفت: ملت ایران به کوری چشم دشمنان نظام و انقلاب، جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را با شکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به توطئه‌ها و شیطنت‌های دشمنان و اینکه آمریکا در جهت زیر سؤال بردن و سیاه‌نمایی دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی حرکت و تلاش می‌کند، گفت: ما باید دستاورد های چهل ساله انقلاب را به صورت محتوایی به مردم نشان بدهیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار