مدیرعامل شهرک‌های صنعتی شهرستان مهریز:
مدیرعامل شهرک‌های صنعتی مهریز گفت: به دلیل وجود زیرساخت‌های لازم و شرایط خاص جغرافیایی، مهریز بهشت سرمایه گذاری در مرکز کشور است و از سرمایه‌گذاری در زمینهٔ محصولات کم آبخواه، به ویژ نیروگاه خورشیدی استقبال می‌کنیم.
کد خبر: ۷۰۳۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴ 16 January 2019

حمیدرضا بشارت در نشست با اصحاب رسانه تأکید کرد: به دلیل فراهم آمدن زیرساخت‌های لازم در شهرک صنعتی هرفته مهریز ازجمله آب، برق، گاز، تلفن همراه و ثابت و خط اینترنت ADSL؛ همچنین ۷۶ هکتار زمین مسطح با یک‌سوم قیمت اراضی یزد، برای متقاضیان جدید و شبکه فاضلاب و تصفیه‌خانه، شرایط برای سرمایه‌گذاری فراهم است.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی شهرستان مهریز، این شهرستان را بهشت سرمایه‌گذاری در مرکز کشور عنوان کرد و گفت: به دلیل آفتابی بودن این منطقه در تمام طول سال و زاویه خوب تابش آفتاب در مهریز و اینکه این شهر نسبت به دیگر شهرهای استان ریز گرد کمتری دارد، سرمایه‌داران می‌توانند درزمینهٔ راه‌اندازی واحدهای صنعتی کم آبخواه، به‌ویژه نیروگاه خورشیدی اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر، هفت فاز شیمیایی، نساجی، غذایی، فلزی، سلولزی، برق و الکترونیک و کانی‌های سنگ در شهرک‌های صنعتی مهریز مشغول به کار هستند که از این تعداد صد واحد فعال و نیمه فعال با حدود ۲ هزار نفر نیرو در حال فعالیت هستند.

در این شهرستان ۴ شرکت دانش‌بنیان درزمینهٔ های داروسازی، مواد شیمیایی و بافندگی و نساجی راه‌اندازی شده است و شرکت مخازن پلی‌اتیلن و شرکت طب افزار الماس که دو شرکت دانش‌بنیان هستند، در این منطقه جنوب و مرکز به دلیل نوع خاص محصولات، نظیر ندارند.

بابیان اینکه طی چند سال گذشته ۲۱۸ قطعه زمین به متقاضیان تحویل داده‌شده است تأکید کرد: متقاضیانی که به هر دلیل در فرایند راه‌اندازی واحد صنعتی یا تولید محصول یا به دلیل معوقات بانکی دچار مشکل شده است و کارگاه نیمه تعطیل یا به‌طور کامل تعطیل کرده‌اند، می‌توانند از طریق ستاد تسهیل و رفع موانع سرمایه‌گذاری در مرکز استان، مشکل خود را مطرح کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار