فرماندار ميبد:
فرماندار میبد در بازدید از درمانگاه امام حسین‌(ع) اين شهر از مدیریت جهادی و پرتلاش كادر این درمانگاه در ارائه خدماتی متعدد و مطلوب با هزینه‌ای مناسب در فضایی محدود قدردانی کرد .
کد خبر: ۷۰۳۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵ 16 January 2019

«حسین فلاح» در اين بازديد ابراز امیدواری کرد که فعالیت‌هایی باانگیزه‌ و کم‌نظیری که در این مراکز با وجود مراجعات بالایی که وجود دارد، با هدف شاد کردن دل بیماران انجام می‌شود، همیشه تداوم داشته باشد .

وي در پایان از مدیریت به ‌تمام‌معنا جهادی و پرتلاش این درمانگاه در ارائه خدماتی متعدد و مطلوب با هزینه‌ای مناسب در فضایی محدود قدردانی کرد .

سرهنگ «مصطفی بهشتی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد نیز در اين بازديد با تشکر از اقدامات و خدمات خوبی که درمانگاه امام حسین(ع) انجام می‌شود، آماده‌سازی ساختمان درمانی جنب درمانگاه با همراهی مسئولان و خیرین در آینده‌ای نزدیک را نوید داد .

به گفته « سمیعی» مسئول درمانگاه امام حسین(ع)، در این درمانگاه پزشکانی در بخش‌های عمومی، زنان، ارتوپدی، جراحی لثه، دندانپزشکی عمومی و ساير رشته‌هاي پزشكي حضور دارند كه به بیماران بهترين خدمات درماني را ارائه مي‌كنند.

وی افزود: این درمانگاه به لحاظ ارائه خدماتی که به خانواده شهدا، جانبازان، اقشار بسیجی و عموم مردم ارائه می‌کند از اعتبار خوبي در شهرستان برخوردار است.

در جريان این بازدید و به مناسبت تولد حضرت زینب(س) و روز پرستار، از پرستاران و کادر درمانی این درمانگاه نيز با اهداي شاخه گل و هدیه تجلیل شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار