کارگاه آموزشی «داستان تا فیلمنامه» با حضور سیدمحمد حسینی نویسنده و مدیر مرکز تولید متن سازمان سینمایی حوزه هنری 27 دی در یزد برگزار می‌شود .
کد خبر: ۷۰۳۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴ 16 January 2019

«محمدصادق کوچک‌زاده» اظهار کرد: در ادامه فعالیت‌های آموزشی این نهاد، کارگاه‌ تخصصی «داستان تا فیلمنامه» با حضور سیدمحمد حسینی از نویسندگان و منتقدان سینمایی کشور و مدیر مرکز تولید متن سازمان سینمایی حوزه هنری در این مرکز برگزار می‌شود .

وی هدف از برگزاری این دوره را ارتقای دانش‌ و کیفیت بخشی به آثار نویسندگان و فیلمنامه‌نویسان و همچنین تقویت توانایی فیلمسازان جوان شرکت کننده در نشست‌های باشگاه فیلم حوزه هنری عنوان کرد .

رییس حوزه هنری یزد افزود: در این کارگاه هنرآموزان با اصول فیلمنامه‌نویسی و شیوه‌های تبدیل داستان به فیلمنامه آشنا می‌شوند .

این مقام مسئول با بیان این که نخستین برنامه اکران و تحلیل فیلم حوزه هنری یزد از تیرماه 96 آغاز شده و اکنون به هفتاد و یکمین نشست رسیده تصریح کرد: این برنامه عصر سه‌شنبه‌‌ هر هفته با حضور سینماگران جوان و اهالی هنر برگزار می‌شود .

کوچک‌زاده بیان کرد: ایجاد زمینه مناسب برای رشد استعدادها و خلاقیت‌های هنرهای تصویری و سینمایی، دانش افزایی و تقویت توانمندی فیلمسازان جوان و تولید آثار ماندگار و ارزشمند از اهداف برگزاری این برنامه است .

کارگاه آموزشی داستان تا فیلمنامه، پنج‌شنبه 27 دی ‎‌ ساعت 18 در حوزه هنری یزد واقع در ابتدای خیابان آیت الله کاشانی، کوچه آزادی برگزار می‌شود و حضور برای هنرمندان، نویسندگان و اهالی سینما رایگان است .

گفتنی است؛ کارگاه تخصصی تحلیل فیلم نیز 26 دی‌ماه با حضور سیدمحمد حسینی در نارنجستان هنر این مرکز برگزار خواهد شد .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار