در هفتاد و یکمین نشست باشگاه فیلم حوزه هنری یزد فیلم سینمایی «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» با حضور سیدمحمد حسینی منتقد سینما اکران و بررسی می‌شود.
کد خبر: ۷۰۳۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۲ 14 January 2019

«علیرضا غفاریان» با بیان این که هفتاد و یکمین نشست باشگاه فیلم این مرکز به اکران و تحلیل فیلم سینمایی «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت » (Avengers: Infinity War) ساخته برادران روسو اختصاص دارد اظهار کرد: در این نشست سیدمحمد حسینی از نویسندگان و منتقدان سینمایی کشور و مدیر مرکز تولید متن سازمان سینمایی حوزه هنری به بررسی و واکاوی این اثر می‌پردازد .

وی افزود: این اثر یک فیلم ابرقهرمانی به کارگردانی آنتونی و جو روسو است که نویسندگی آن را کریستوفر مارکوس و استیون مک فیلی بر عهده داشته‌اند .

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری یزد گفت: این فیلم اکشن، ماجراجویی، علمی، تخیلی و فانتزی در سال 2018 منتشر شده و دنباله‌ای بر فیلم‌های کمپانی مارول محسوب می‌شود .

کریس ایوانز، رابرت داونی جونیور، اسکارلت جوهانسون، کریس همسورث، بندیکت کامبربچ، تام هالند، مارک رافلو، چادویک بوزمن، الیزابت اولسن و جاش برولین از جمله بازیگران این فیلم هستند .

داستان فیلم درباره تمام اَبَرقهرمانانی است که عده‌ای از آنها تا به امروز در کنار یکدیگر جنگیده‌اند و برخی از آنان نیز تاکنون در گروه ملقب به «انتقام جویان» حضور نداشته‌اند اما حالا یک دلیل بزرگ برای حضور در کنار یکدیگر یافته‌اند و آن ظهور یک شخصیت شرور به نام تانوس است که قصد دارد تمام شش سنگ ابدیت را به‌دست آورده و ساز و کار خود را در جهان بکار گیرد و به زبان ساده، همه چیز را بکوبد و از نو بسازد! همین اتفاق سبب می‌شود تا اَبَرقهرمانان به‌رغم تمام اختلافاتشان در کنار یکدیگر قرار گیرند و به جنگ با شرارت برخیزند و ... .

بودجه ساخت این فیلم بیش از ۳۰۰ میلیون دلار اعلام شده‌ که آن را در فهرست پرهزینه‌ترین و پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما قرار می‌دهد .

هنرمندان و علاقه‌مندان به مباحث آموزشی و تحلیلی سینما می‌توانند «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» را سه‌شنبه 25 دی‌ماه ساعت 18 در نارنجستان هنر حوزه هنری یزد واقع در ابتدای خیابان آیت الله کاشانی، کوچه آزادی تماشا و در نشست تحلیل و بررسی آن شرکت کنند .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار