به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) و بزرگداشت مقام پرستار مراسم جشنی با حضور فرماندار و جمعي از مسئولین شهرستان و پرستاران بیمارستان امام جعفر صادق‌(ع) میبد برگزار شد .
کد خبر: ۷۰۲۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴ 13 January 2019

«حسین فلاح» فرماندار میبد در این مراسم ضمن پاسداشت مقام پرستار، تقدیر از زحمات پرستاران را يك وظیفه خواند و گفت: نباید این تقدیر و تجلیل فقط در روز پرستار صورت گیرد بلکه باید در تمام ايام سال قدردان این قشر زحمتکش و ایثارگر باشیم.

وی افزود: نام پرستار با صبر و ایثار و از خودگذشتگی و مهربانی و عطوفت عجین است و مردم هرگز کسی را که سلامتی خود را برای بازگشت سلامتی دیگران به خطر می‌اندازد، فراموش نمی‌کنند.

دکتر «محمد حسین زارع» مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد نیز در سخنان کوتاهی ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب کبری(س)، گفت : حضرت زینب کبری‌(س) به عنوان عقیله بنی هاشم، اسوه صبر و استقامت و مظهر مهربانی و عطوفت شناخته مي‌شوند اما علاوه بر تمام این القاب برازنده مقام شامخ آن حضرت است، پرستاری بازماندگان قيام بزرگ عاشورا و مدیریت بحران پس از این واقعه، شخصیت آن بزرگوار را متمایز کرده است.

قرائت پیام دکتر نوری شادکام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد خطاب به جامعه پرستاری استان و سخنراني دکتر «ناصر آقایی» سرپرست بیمارستان میبد و تجليل از پرستاران نمونه و اجرای برنامه‌هاي شاد از دیگر برنامه‌های این جشن بود.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار