رئیس فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری بهزیستی استان یزد خبر از الکترونیکی شدن صدور مجوز موافقت اصولی مهدهای کودک تحت نظارت بهزیستی داد.
کد خبر: ۷۰۲۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵ 12 January 2019

محسن صباغی نژاد در نشست بهزیستی یزد اظهار داشت: صدور پروانه فعالیت، پروانه تاسیس، تمدید پروانه فعالیت، تعویض پروانه فعالیت و صدور المثنی برای مهدهای کودک تحت نظارت بهزیستی استان یزد توسط دبیرخانه کمیسیون ماده 26 بهزیستی انجام می‌شود.

وی افزود: باتوجه به سیاست‌های دولت مبنی بر هوشمند‌سازی و الکترونیکی نمودن اهم فعالیت‌ها جهت تسریع و تسهیل در ارائه خدمات به مردم، در حال حاضر یکی از خدمات مربوط به کمیسیون ماده 26 در جهت صدور مجوز موافقت اصولی برای متقاضیان مهدهای کودک با همکاری پیشخوان‌های دولت در سراسر کشور به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه که متقاضیان دریافت مجوز مهد کودک می بایست در مرحله اول در سامانه ثبت نام نمایند؛ اظهار داشت: ثبت نام اولیه متقاضیان در پیشخوان دولت به آدرسWWW.G4B.ir صورت می‌پذیرد.

‌رئیس فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری بهزیستی استان یزد خاطرنشان کرد: نتایج مراحل انجام کار توسط پیشخوان دولت از طریق پیامک به متقاضی اعلام می‌شود و پس از آن فرایند انجام کار و مراحل مربوطه توسط معاونت مراکز و موسسات غیردولتی بهزیستی استان یزد پیگیری می‌شود.

وی دریافت کد رهگیری و انتخاب دفتر پیشخوان توسط متقاضی در سامانه، مراجعه حضوری متقاضی به دفتر پیشخوان انتخاب شده در سطح استان، ارائه مدارک و فرم‌های استعلام به متقاضی توسط دفتر پیشخوان و دریافت و ثبت اطلاعات مدارک متقاضی توسط دفتر پیشخوان در سامانه را از روند انجام کار بر شمرد.

صباغی‌نژاد تصریح کرد: ارجاع الکترونیکی پرونده به کارتابل دبیرخانه کمیسیون، ارجاع توسط دفتر دبیرخانه کمیسیون ماده 26 بهزیستی به واحدهای بررسی کننده در سازمان بهزیستی استان، کارشناس مربوطه، معاونت تخصصی، گزینش و حراست را از دیگر فرآیند کمیسیون و اعلام نتیجه نهایی به متقاضی توسط پیشخوان دولت عنوان کرد.

وی گفت: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت بهزیستی استان یزد به نشانی www.swo.ir قسمت سایت‌های وابسته ( درخواست مجوز دفاتر پیشخوان‌) نسبت به انجام این کار اقدام کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار