اولین نشست هم اندیشی محمد رضا احمدی سرپرست هیات تکواندو و مربیان در سالن کنفرانس شرکت داتیس یزد برگزار شد.
کد خبر: ۷۰۱۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶ 10 January 2019

در این نشست که ساعت 10 صبح روز سه شنبه 18 دی ماه برگزار شد تعدادی از مربیان زن و مرد حضور داشتند و ضمن خوش آمد گویی احمدی سرپرست هیات به جمع حاضر و اظهار امیدواری برای اتحاد وهم اندیشی این خانواده بزرگ آرزوی موفقیت داشتند.

در شروع جلسه علی میرزائیان رئیس سابق از عملکرد هیات در طی این چند سال اعم از برگزاری مسابقات ، برنامه ها وتقویم هیات ، وجایگاه تکواندو در استان و کشور گزارشی ارائه داد، سپس مربیان از مشکلات و کمبود های پیش رو مطالبی بیان داشتند و خواستار حمایت از مربیان در جهت انگیزه دادن برای پرورش استعدادها و همچنین برگزاری مسابقات در سطح و کیفیت بهتر شدند.

محمدرضا احمدی سرپرست هیات تکواندو استان درباره برنامه های پیش رو چنین گفت: در حال حاضر ترکیب کمیته های هیات تغییری نکرده و در حال مکاتبه جهت ثبت نام و برگزاری انتخابات مجمع ریاست هیات هستیم وامیدوارم هر فرد که توانایی حمایت و پیشبرد اهداف بالای رشته جذاب تکواندو دارد کاندید گردد و با کمک و همیاری مربیان و کمیته ها بتواند پنانسیل ها را شناسایی و رشد هر چه بهتر را شاهد باشیم.

وی در ادامه افزود : در حال حاضر خود هنوز تصمیم قطعی برای ثبت نام نگرفته و بستگی به حمایت وهمیاری مجموعه خانواده بزرگ تکواندو استان دارد چرا که در این بحران اقتصادی و مشکلات موجود در ورزش قبول مسئولیت وظیفه بسیار سنگینی است و شرایط پیش رو همدلی و وفاق را می طلبد وچنانچه لازم باشد با این مجموعه همراه خواهد بود.

احمدی اظهار داشت : در این چند ماه پایانی سال همان برنامه تقویم ارائه شده برای سال 97 ادامه خواهد داشت و پبشنهاد نمود هرچه سریعتر شورای راهبردی تشکیل و تصمیم گیری و برنامه ریزی ها با جمع بندی نظرات کارشناسان واهل فن این رشته انجام گیرد تا شاهد برگزاری مسابقات خوب و اعزام های مناسب و در شان این خانواده ارائه گردد.

سرپرست هیات تکواندوا استان تاکید کرد: همچنان سعی داریم جایگاه ورتبه خود در استان وکشور راحفظ نماییم و مربیان وکمیته ها با کمک دبیر هیات می بایست برای ادامه راه تدابیری اندیشده تا بتوان به کمک دیگر ارگانها بخصوص آموزش و پرورش استعدادیابی هرچه زودتر به روش صحیح و با استاندارد این رشته اجرا شود و از این طریق هم تعداد ورزشکاران خانواده تکواندو افزایش یابد و نکته اساسی اینکه تکواندو کاران مستعد و دارای پتانسیل عالی جذب گردند تا شاهد درخشش این قهرمانان درمجامع بین المللی باشیم.

درپایان این جلسه احمدی خواستار حمایت همه علاقمندان به این رشته گردید وتصریح کرد باید دست در دست هم تمام تلاشمان را برای پیشرفت ، جذب حامیان مالی و تهیه تجهیزات لازم هیات در استان وشهرستان های تابعه بکار گیریم.

گفتنی است محمدرضا احمدی مدیرعامل شرکت صنایع غذایی داتیس یزد در سال 97 همت گمارده و تیم تکواندو بانوان داتیس یزد درمسابقات لیگ باشگاهی تکواندو بانوان جام کوثر شرکت نمود.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار