مدیرکل استاندارد استان یزد از راه اندازی شرکت بازرسی بین المللی به زودی در میبد خبرداد.
کد خبر: ۷۰۱۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶ 10 January 2019

محمدحسن ماجدی مدیرکل استاندارد استان یزد گفت: در شهرستان میبد حدود ۱۲۰ واحد تحت پوشش اداره استاندارد قرار دارد که کیفیت آن‌ها مورد پایش قرار می‌گیرد که خوشبختانه مشکل عمده‌ای در بحث کیفیت واحد‌های تولیدی شهرستان میبد وجود ندارد.

ماجدی افزود: دربازرسی‌هایی که درقالب طرح اجرای هماهنگ استاندارد یا طرح طا‌ها در شهرستان میبد انجام گرفته است برخی از کالا‌های غیراستاندارد درسطح بازار وجود دارد که از رئیس اتاق اصناف خواسته شد تا کالا‌های استاندارد دربازار بیشتر به چشم بخورد و کالا‌های غیراستاندارد از بازار حذف شود.

وی بیان کرد: در بحث نان تنوری تصمیم گرفته شد تا نظارت شود و جای خرسندی دارد که اتاق اصناف میبد به عنوان برترین اتاق اصناف استان به صورت سه سال متوالی عنوان برتری را کسب کرده است.

وی تصریح کرد: با توجه به ثبت جهانی زیلو درمیبد استاندارد زیلو برای تلاش گران این هنرصنعت تعریف شده است تا بافندگان زیلو این استاندارد را در بافت زیلو و فعالیت خود ملاک عمل قراردهند.

مدیرکل استاندارد استان ازراه اندازی شرکت بازرسی بین المللی در میبد ازابتدای سال آینده خبرداد و گفت: ازابتدای سال ۹۸ یک شرکت بازرسی بین المللی درشهرستان میبد در دفتر نمایندگی راه اندازی می‌شود تا با نگاه صادرات محور و برجسته سازی کیفیت، کالا‌های میبد را تحت پایش خود قرار دهد.

ماجدی افزود: این شرکت دربازرسی‌های خود معایب و مشکلات را برطرف خواهد کرد تا بتواند بازار‌های جهانی را بهتر به دست آورده و کالای با استاندارد بهتری را عرضه کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار