ريیس پلیس راهور ابرکوه بر ضرورت راه‌اندازی ايستگاه پلیس راهور در بخش بهمن اين شهرستان تاكيد كرد.
کد خبر: ۷۰۱۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹ 10 January 2019

«مهدی عمادی» در جلسه هماهنگی استقرار پلیس راهور شهر مهردشت، گفت: با توجه به این که یک‌سوم از آمار تصادفات شهرستان مربوط به بخش بهمن است، راه‌اندازی پلیس راهور در این منطقه ضرورت دارد .

وي اظهار کرد: باید پیگیری لازم جهت ايجاد ساختمان برحسب نقشه پلیس راهور به عمل آید و همچنین در سطح مدارس و مساجد نيز جلسات توجیهی و آموزشی جهت رعایت مقررات تشکیل شود .

«علیرضا صالحی» فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اركوه نيز در اين نشست گفت: در رابطه با استقرار پلیس راهور در بخش بهمن پیگیری‌های لازم از طریق شهرستان، استان و حتی نماینده مجلس نیز صورت گرفته است تا امنیت و آرامش لازم در شهر مهردشت و بخش بهمن فراهم شود .

وي تصریح کرد: در راستای بسترسازی برای استقرار پلیس راهور باید در میان مردم فرهنگ‌سازی برای رعایت قوانین و برخورد شایسته هنگام اعمال قانون صورت گیرد که اين مهم، همکاری مسئولان شهر مهردشت و بخش بهمن را می‌طلبد .

«محمدعلی اکرمی» بخشدار بهمن هم بيان كرد: شهر مهردشت در مرکز بخش بهمن با تجمیع محلات مهرآباد، اردی و نصرت‌آباد و با جمعیتی بیش از هفت هزار نفر، نیازمند برقراری نظم، آرامش و امنیت با استقرار پلیس راهور است .

وي با تأکید بر نیاز مشارکت دستگاه‌های مختلف برای استقرار پلیس راهور، اضافه کرد: با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر مهردشت، ساختمان مورد نظر پلیس راهور تکمیل و یک دستگاه موتورسیکلت نیز فراهم خواهد شد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار