دبیر هیات فوتبال یزد گفت: هرچند 30 تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی استان در لیگ های پایه کشور حضور دارند، تا زمانی تیمی در لیگ برتر، دسته یک و حتی دسته 2 کشور نداشته باشیم به معنای آن است، هنوز این رشته ورزشی برای رسیدن به قله پیروزی فاصله زیادی دارد.
کد خبر: ۷۰۱۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴ 09 January 2019

صادق شاکری در کمیته فنی هیات فوتبال استان که با حضور اعضا در ورزشگاه شهید نصیری یزد تشکیل شد، افزود: قله فوتبال زمانی است، استان همانند اغلب استان های کشور، حداقل یک تیم در سطح دسته اول کشور داشته باشد.
وی ادامه داد: از ابتدای سال 97 تاکنون جلسه های متعددی با حضور مسئولان ارشد ورزشی، اجرایی و برخی صاحبان صنایع بزرگ و فعال برگزار شد که به رغم تلاش ها هنوز به نتیجه ای نرسیدیم.
دبیر هیات فوتبال یزد با اشاره به اینکه طبق مقررات فدراسیون، به هیچ وجه تیمداری جزو وظایف و برنامه های هیات فوتبال نیست و حتی تخلف هم محسوب می شود، تصریح کرد: این هیات به منظور تامین نظر خیل عظیم هواداران و علاقه مندان، برای داشتن تیمی در لیگ آزادگان و دسته 2 باشگاه های کشور تاکنون پیگیر موضوع بود و به تلاش های خود ادامه می دهد.
شاکری خاطر نشان کرد: در جلسه هایی که تاکنون با حمایت و همراهی اداره کل ورزش و جوانان استان برای حضور تیم یزد در سطح دسته یک فوتبال کشور با برخی صنایع استان رایزنی شد، هنوز نظر خود را در حمایت و همراهی اعلام نکردند.
وی تاکید کرد: هیات فوتبال یزد همچنان به خاطر اهمیت موضوع به پیگیری های خود با همراهی مسئولان ادامه می دهد تا با قرار دادن تیمی در قله این رشته موجب ایجاد انگیزه در بین علاقه مندان شود، تا توسعه این رشته را در استان شاهد باشیم .
در این جلسه محمود میرجلیلی، رئیس کمیته داوران، علیرضا میرجلیلی رئیس کمیته مسابقات و حسین رضایی مسئول کمیته فنی به طرح دیدگاه های خود در خصوص تقویم اجرایی و برگزاری مسابقات پرداختند.
هم اکنون حدود 100 تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در لیگ های استان و 10 هزار نفر زیر پوشش برنامه های هیات فوتبال هستند.
استان یزد 48 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه دارد.
این استان یک میلیون و 138هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار