مدیرجهادکشاورزی خاتم خبرداد؛
مدیر جهادکشاورزی شهرستان خاتم گفت: ۲۱۸ هکتار از اراضی ملی ودولتی برای طرح‌های اشتغالزا کشاورزی وغیرکشاورزی در شهرستان خاتم واگذار می‌شود.
کد خبر: ۷۰۱۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶ 09 January 2019

مجتبی آغاز مدیر جهادکشاورزی شهرستان خاتم گفت: ۲۱۸ هکتار از اراضی ملی و دولتی برای اجرای ۳۱ مورد از طرح‌های اشتغالزا کشاورزی و غیر کشاورزی واگذاری می‌شود.

وی با اشاره به انواع شیوه‌های واگذاری اراضی ملی و دولتی افزود: واگذاری اراضی ملی و دولتی بلامعارض و خارج از ممنوعیت‌های قانونی به استناد مواد ۳۱ و ۳۲ لایحه اصلاحی قانون واگذاری و احیاء اراضی و باهماهنگی دستگاه‌های متولی انجام می‌شود که در شهرستان خاتم به درخواست اشخاص حقیقی وحقوقی برهمین مبنا اراضی واگذار شده است.

آغاز تصریح کرد: ۱۷۷ هکتار از اراضی ملی و دولتی در کمیسیون طرح‌های کشاورزی، اراضی به طرح‌های اقتصادی زراعی و باغبانی، دامداری، طیور، پرورش شترمرغ، آبزیان وسایر تاسیسات وابسته به آن‌ها و صنایع تبدیلی تکمیلی وابسته به کشاورزی به متقاضیان واگذار می‌شود.

آغاز افزود: درکمیسیون طرح‌های غیرکشاورزی، اراضی به طرح‌های احداث نیروگاه خورشیدی، واحد صنعتی تولید شمش فولاد، احداث ایستگاه تقلیل فشار گاز، واحد حمل ونقل جاده‌ای و آسفالت گرم واگذار شده است.

وی بیان کرد: واگذاری اراضی ملی و دولتی درقالب گروه مشاع کشاورزی به صورت اجاره‌ای و تعیین تکلیف اراضی مازاد بر نسق کشاورزان نیز از انواع شیوه‌های دیگر واگذاری است که در شهرستان خاتم نیز شاهد این نوع واگذاری هستیم.

مدیرجهادکشاورزی شهرستان خاتم گفت: واگذاری اراضی به ایجاد مشاغل کشاورزی و صنعتی موجب فراهم آوردن افزایش تولیدات دراین دوبخش شده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار