مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد استان یزد گفت: این کانون‌ها بیشتر در فعالیت‌های فرهنگی، قرآنی و هنری فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۷۰۱۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶ 09 January 2019

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد با اشاره به نقش مساجد در مسائل اجتماعی، سیاسی و خانوادگی گفت: در استان یزد بیش از ۸۰۰کانون فرهنگی هنری مساجد با ۴۱هزار عضو فعالیت دارند.
حجت الاسلام گرجی با اشاره به اینکه مسجد یک پایگاه مدیریتی است ادامه داد: مسجد داری پازل‌های متعددی است از جمله پازل کانون فرهنگی هنری مساجد که نقش مهمی در تمام مسائل انسانی دارد.
وی با اشاره به برنامه‌های دهه فجر بیان کرد: ایجاد ۶۰۰ستاد مردمی در مساجد، طرح کاروان دانایی به منظور مطالعه کتاب و کتابخوانی، برگزاری شب شعر، طرح سینمای انقلاب، طرح کشوری آوا‌ها و نغمه‌ها از جمله برنامه‌های دهه فجر و چهلین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.
مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد استان یزد تصریح کرد: طرح سه شنبه‌های تجربه با حضور تمام مدیران کانون‌های مساجد به منظور گفتگو مدیران در زمینه مدیریت فرهنگی انجام می‌شود.
حجت الاسلام گرجی بااشاره به برنامه ۱۰ شب در ۱۰مسجد گفت: به مناسبت دهه فجر و مغایرت با ایام فاطمیه برنامه‌های متعددی در مساجد برگزار می‌شود و همزمان با ورود امام خمینی نیز سه سرود امام خمینی، چهلمین سالگرد و سرود ملی کانون مساجد کشور با ۴۰هزار نفر در سطح کشور و ۱۴۰۰نفر در ۵منطقه استان برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار