فرماندار مهریز گفت: از ابتدای سال 1397 تاکنون از 147 طرح ارائه شده ، 116 مورد در کارگروه اشتغال شهرستان تصویب شد که از این تعداد 54 طرح برای دریافت وام اشتغال پایدار روستایی به بانک های عامل معرفی شدند.
کد خبر: ۷۰۱۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴ 09 January 2019

سید محمد رستگاری با بیان اینکه مهریز در میان 10 شهرستان استان یزد در جذب وام اشتغال در صدر قرار دارد، افزود: وام ها در قالب طرح های کشاورزی ، صنعتی و میراث فرهنگی پرداخت می شود.
وی ادامه داد: با پیگیری های انجام شده در کارگروه اشتغال، تاکنون پرداخت وام به 54 طرح نهایی شد، امیدواریم سایر طرح ها نیز بتواند از تسهیلات استفاده کند.
این مسئول محلی اشاره ای به میزان وام های پرداخت شده نکرد و یادآورشد: پرداخت تسهیلات اشتغالزایی مناسب در روستاها به جوانان و علاقه مندان، نقش مهمی در کاهش مهاجرت ها دارد و مورد تاکید دولت هم است.
رستگاری با اشاره به اینکه از طرح های مهم دولت در روستاها، پرداخت وام اشتغالزایی است، ابراز امیدواری کرد تا متقاضیان با ارائه طرح های قابل توجیه اقتصادی و اشتغالزایی نقشی در تولید و توسعه مناطق خود داشته باشند.
از جمعیت 55 هزار نفری مهریز 35 درصد در پنج دهستان ارنان، خورمیزات، تنگچنار ، بهادران و میانکوه در 140 روستا زندگی می کنند.
مرکز شهرستان مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار