مدیر سازمان تعاون روستایی استان یزد از بسته‌بندي و توزيع سیب تنظیم بازار تعدادی از استان‌های جنوبی کشور در يزد طي سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۷۰۱۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰ 09 January 2019

«علی جهازی» در جريان بازديد از مراحل سورت و بسته بندی سیب طرح تنظیم بازار در سردخانه بندر خشک تعاونی پیشگامان کویر استان یزد، به ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی و تعاونی استان یزد در زمینه بازاریابی و بازاررسانی محصولات کشاورزی اشاره كرد.

وي اظهار كرد: به دلیل موقعیت جغرافیایی استان یزد و قرار گرفتن در مرکز جغرافیایی کشور و پیرو سرمایه‌گذاری‌ها و ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز، در سال جاری استان یزد به عنوان یکی از استان‌های مبدا توزیع سیب تنظیم بازار به تعدادی از استان‌های جنوبی کشور قرار گرفته است.

جهازي افزود: محصول سیب از باغداران، تولیدکنندگان، تعاونی‌ها و اتحادیه‌های بخش کشاورزی استان‌های تولید‌کننده محصول خریداری و مطابق با استانداردهای مصوب با نظارت شرکت بازرسی در حال سورت، بسته‌بندی و بارگیری جهت حمل به دیگر استان‌های کشور است.

گفتنی است؛ مطابق با دستورالعمل خريد، ذخیره سازی و توزيع سيب و پرتقال ايام پاياني سال 1397 و نوروز سال 1398، سورت و بسته‌بندي سيب زرد و قرمز با محدوده وزني حداقل 150 و حداكثر 210 گرم(با تلورانس 10 گرم) در قالب سبدهاي پلاستيكي با مواد درجه يك و نو (با حداقل وزن 400 و حداكثر 600 گرم) با گنجايش هر سبد حداكثر شش تا هشت كيلوگرم انجام می‌شود .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار