بخشدار بخش مرکزی مهریز از تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی در روستاهای این شهرستان در ایام مبارک دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۷۰۱۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۹ 09 January 2019

مهدی دهقان‌زاده در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به پروژه‌های قابل‌افتتاح و بهره‌برداری در سال 97 در سطح روستاهای شهرستان مهریز اعلام کرد: احداث شبکه‌های روشنایی معابر و تکمیل روشنایی در سطح روستاها که با مشارکت شرکت توزیع برق شهرستان انجام‌گرفته است، در قالب یک پروژه به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: اجرای طرح زیرسازی، آسفالت و جدول‌گذاری تحت عنوان کمک به طرح هادی و احداث دیوار ساحلی در روستاها و آزادسازی بستر رودخانه و احداث پل بر روی رودخانه از دیگر طرح‌هایی است که از محل اعتبار دهیاری‌ها تأمین‌شده است.

بخشدار بخش مرکزی مهریز بابیان اینکه طرح‌های عمرانی در دست اجرا تا ایام دهه مبارک فجر تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد خاطرنشان کرد: تکمیل و توسعه پارک و فضای سبز در روستاها؛ همچنین ساماندهی و مرمت بناهای تاریخی و بافت باارزش روستایی و نیز جداره سازی و پیاده‌روسازی به‌صورت سنتی، احداث زمین چمن مصنوعی و خانه‌های ورزشی روستایی از طرح‌های در دست اجرا است که تاکنون بالغ‌بر 6 میلیارد تومان هزینه در برداشته است.

گفتنی است؛ مهریز دارای400 پارچه آبادی و 105 روستا در بخش مرکزی است که از این تعداد 46 روستا دارای شورای اسلامی و دهیاری است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار