مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های کشور :
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های ایران با اشاره به ضرورت هوشیاری در برابر توطئه‌های فرهنگی دشمنان گفت: فضای مجازی صحنه جنگ دشمنان نظام علیه ارزش‌های دینی است.
کد خبر: ۷۰۱۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۵ 09 January 2019

حجت‌الاسلام«مصطفی رستمی» در نشست استادان معارف اسلامی دانشگاه‌های یزد با اشاره به نقش دانشگاهیان در نهادینه ارزش‌های دینی و انقلاب، ‌اظهار کرد: نسل جوان که بیشترین جمعیت کشور را تشکیل می‌دهد، بعضا در معرض آسیب‌های اجتماعی ناشی از فضای مجازی قرار دارند.

وی شناسایی راه‌های جلوگیری از نفوذ استکبار در فضای مجازی را ضروری دانست و افزود:‌ خانواده از جمله عنصرهای مهم در مقابله با آسیب های فضای مجازی است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های کشور،‌گفت: برنامه ریزی کارشناسی و منسجم با در نظر گرفتن تمام جوانب و ظرفیت‌های موجود از دیگر ضرورت‌های اجرایی برای مقابله در جنگ نرم است.

حجت الاسلام رستمی تدوین و اجرای برنامه‌های گسترده فرهنگی را یکی از رسالت‌های دانشگاه در این حوزه دانست و بیان کرد: جلسات مختلف با موضوع معارف اسلامی ویژه نسل جوان در دانشگاه‌ها و اماکن عمومی برگزار شود.

این مسئول بیان کرد: برای خنثی کردن توطئه‌های فرهنگی دشمنان تمام افراد جامعه به ویژه اساتید دانشگاه باید به طور جدی وظایف خود را انجام دهند .

وی در پایان با بیان این که در حال حاضر 30 استاد رشته معارف اسلامی عضو هیأت علمی دانشگاه‌های یزد هستند، گفت: پاسخ به شبهات دینی از دیگر ضرورت‌‎های اجرایی در این حوزه است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار