یزد - ایرنا - رییس هیات فوتبال استان یزد گفت: 30 تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی این استان در لیگ های قهرمانی باشگاه های کشور در فصل 1397 حضور دارند و پیکارهای خود را انجام می دهند.
کد خبر: ۷۰۰۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲ 07 January 2019

عبدالرضا دستا در جلسه اعضای کمیته مسابقات فوتبال که در ورزشگاه شهید نصیری برگزار شد افزود: این تیم ها اکثرا در رده سنی پایه براساس مقررات فدراسیون حضور دارند.
وی ادامه داد: به رغم اینکه این تعداد تیم در 2 بخش آقایان و بانوان به عنوان نماینده یزد در مسابقات کشوری با همکاری باشگاه ها شرکت دارند، ولی نبود تیم استان در لیگ برتر و آزادگان مشکل اصلی است.
رییس هیات فوتبال یزد خاطر نشان کرد: جامعه فوتبال فقط قله را نگاه می کند که امری منطقی و طبیعی است ولی قطعا برای موفقیت باید همواره فوتبال پایه را مدنظر داشت.
دستا تصریح کرد: برای اینکه یزد تیمی در رده بالای فوتبال کشور داشته باشند تاکنون توسط این هیات و همکاری و پیگیری اداره کل ورزش و جوانان، تلاش هایی انجام شده که امیدواریم به نتیجه برسد.
وی به اهمیت همکاری بین هیات های فوتبال برای انجام درست مسابقات تاکید کرد و با اشاره به اینکه حدود 60 درصد جمعیت در شهرستان یزد سکونت دارند بر ضرورت برنامه ریزی برای ارتقای این رشته در منطقه تاکید کرد.
در این جلسه، رییس هیات فوتبال یزد و اعضای کمیته مسابقات در خصوص برنامه ریزی و هماهنگی برای انجام رقابت ها تا پایان فصل، اطلاع رسانی، انجام امور فرهنگی و جلسه هم اندیشی تاکید کردند.
هم اکنون حدود 100 تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در لیگ های استان و 10 هزار نفر زیر پوشش برنامه های هیات فوتبال هستند.
استان یزد 48 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه دارد.
این استان یک میلیون و 138هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار