مدیرکل میراث فرهنگی استان یزد خبرداد؛
مدیرکل میراث فرهنگی استان یزد از حضور این استان در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته در تهران خبر داد.
کد خبر: ۷۰۰۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳ 07 January 2019

سید مصطفی فاطمی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد گفت: استان یزد در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته که از بیست و سوم لغایت بیست و ششم بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود، حضوری متفاوت خواهد داشت.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد افزود: یزد در شاخه‌های گردشگری الکترونیک، گردشگری سلامت، طبیعت گردی و بومگردی، گردشگری غذا و گردشگری کودک در این نمایشگاه حضور دارد.

فاطمی با بیان اینکه شرکت‌های داخلی و خارجی زیادی در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران حضور خواهند داشت، بیان کرد: بازدید از این نمایشگاه فرصت بسیار مناسبی برای فعالان صنعت گردشگری است تا از این طریق با دانش روز این صنعت آشنا شده و از طرفی زمینه ایجاد تعامل و جذب گردشگران فراهم شود.

وی با اشاره به معرفی ظرفیت‌های ویژه استان، معرفی جشنواره‌ها و رویداد‌های خاص و همچنین سوغات استان در این نمایشگاه گفت: توزیع اقلام تبلیغاتی و راهنمای گردشگری ، برگزاری مسابقه یزدشناسی و... از جمله برنامه‌های معرفی میراث جهانی شهر تاریخی یزد در نمایشگاه بین المللی گردشگری، هتل داری و صنایع وابسته تهران است.

لازم به ذکر است: دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته با سرفصل معرفی محصولات گردشگری و ظرفیت‌های بخش مختلف گردشگری کشور از ۲۳ لغایت ۲۶ بهمن ماه از ساعت ۹ الی ۱۷ سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار