مسئول کمیته آموزش هیأت موتورسورای و اتومبیل‌رانی استان یزد ضمن اعلام اسامي برگزيدگان رقابت‌های آزاد اتومبيلراني شتاب(درگ) در يزد، از آمادگي يزد براي ميزباني مسابقات كشوري اين رشته خبر داد.
کد خبر: ۷۰۰۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵ 07 January 2019

«وحید عطارها» با اشاره به برگزاری مسابقه اتومبیل‌رانی شتاب (درگ) جام کاریزلند به میزبانی يزد، گفت: این مسابقه برای اولین بار به صورت چند جانبه و در كلاس‌هاي مختلف با حضور 50 شرکت‌کننده از استان‌های یزد، قم، اصفهان، کرمان و فارس در مجتمع تفریحی کاریزلند يزد برگزار شد.

وي به استقبال رضايت‌بخش از اين دوره مسابقات اشاره كرد و گفت: اين مسابقات بستر میزبانی یزد برای رقابت‌های کشوری را فراهم کرد لذا در مرحله تدوین برنامه ميزباني قهرماني كشور در اين رشته هستيم.

اين مسئول در ادامه به معرفي نفرات برتر مسابقات اخير پرداخت و تصریح کرد: در کلاس زير 1600 سي‌سي، به ترتیب «محمد قاسمی»، «محمد زارعان»، «محمد کاظم ضرابی‌زاده» به عنوان نفرات اول تا سوم برگزيده شدند .

وي برترين‌هاي کلاس بالاي 1600 سي‌سي را به ترتیب شامل «ناصر جبار زارع»، «محمد قاسمی» و «محمد زارعان» معرفي كرد و افزود: در رقابت‌هاي کلاس اختصاصی 206، «حامد حبیب‌زاده» اول، «رسول جبار زارع» دوم و «سید مصطفی شاهدی» نیز سوم شد.

مسئول کمیته آموزش هیأت موتورسورای و اتومبیل‌رانی یزد نفرات برتر کلاس اسپرت شهری را نیز به ترتیب اول تا سوم شامل «رسول جبار زارع»، «احسان کیخسرو کیانی» و «نعمت الله محمودی» ذكر كرد و گفت: نفرات برتر کلاس چهار سیلندر توربو به ترتیب «حبیب مظلوم»، «وحید مستوفی» و «علیرضا جدیدالاسلامی» بودند و «مصطفی کاظمی»، «مهدی آخوندزاده» و «حامد حبیب‌زاده» نفرات اول تا سوم کلاس آزاد این رقابت شدند .

عطارها در پایان نيز خاطرنشان کرد: بانوان شركت‌كننده در اين مسابقات نيز معرفی و تجلیل شدند .

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار