مدیر توزیع نیروی برق بافق گفت: 2 طرح برق رسانی این شهرستان با سرمایه گذاری 5.2 میلیارد ریال آماده بهره برداری است.
کد خبر: ۷۰۰۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸ 06 January 2019

محمدرضا عسکری فر افزود: طرح روشنایی بلوار فدک مرکز دهستان مبارکه با سرمایه گذاری سه میلیارد ریال و تبدیل سیم به کابل برق روستایی با 2.2 میلیارد ریال آماده بهره برداری شده است.
وی خاطر نشان کرد: این طرح ها در یکی از روز های دهه مبارکه فجر رسما افتتاح می شود.
این مسوول همچنین با بیان اینکه تعرفه عادی مصرف برق به ازای هرکیلو وات 500 ریال است بیان کرد: این رقم در زمان اوج بار مصرف، 2 برابر و کم بار، نصف خواهد بود.
وی زمان اوج مصرف را در 6 ماهه نخست سال 20 تا 24 و 6 ماهه دوم را پنج بعد از ظهر تا 9 شب اعلام کرد و گفت: تعرفه در این ساعات 2 برابر خواهد شد.
عسکری فر با بیان اینکه در نصب چراغ های ال ای دی در استان یزد پیشتاز هستیم تصریح کرد: به ازای هر چراغ از این نوع، مقدار 150 وات در سال صرفه جویی شده است.
وی با بیان اینکه متقاضیان برق باید مجوز ساخت به همراه سایر مدارک ارائه کنند افزود: روستائیان با مراجعه به شرکت تعاونی دهیاران و شهروندان باید از شهرداری مجوز ساخت و ساز دریافت کنند.
عسکری فر خاطر نشان کرد: هم اینک تمام روستاهای بالای 20 نفر در شهرستان بافق از نعمت برق برخوردار هستند.
مدیر توزیع نیروی برق شهرستان بافق به اقتصاد مقاومتی هم اشاره کرد و گفت: صاحبان بنگاههای کوچک زود بازده در اولویت قرار دارند و به محض مراجعه به این اداره در اسرع وقت کار برق رسانی به کارگاه آنها انجام خواهد شد.
26 هزار و 500 مشترک برق در شهرستان بافق وجود دارند که 21 هزار و 700 مشترک شهری و بقیه روستایی هستند.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری بافق در فاصله 110 کیلومتری جنوب شرقی یزد قرار دارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار