معاون استاندار یزد:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد با اشاره به اهمیت وجود دولت الکترونیک برای جلوگیری از فسادهای اداری، ‌تاکید کرد: دولت الکترونیک نجات دهنـده کشور از مشکلات اقتصادی است .
کد خبر: ۷۰۰۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸ 06 January 2019

«علی زینی‌وند» با بیان این که امسال ویژگی‌های خاصی بر‌ای نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان به وجود آمده است، اظهار کرد: حضور ٤٦ استارت آپ فعال، ٤٥ شرکت خصوصی و ٣١ دستگاه دولتی دارای خدمات الکترونیک از جمله ویژگی‌های این نمایشگاه است .

وی افزود: اگر ‌در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کوتاهی داشته باشیم بیشتر ضرر می کنیم زیرا الان در کشورهای کوچک و غیردموکراتیک در حوزه های ‌Ict و ‌It رقم های سرمایه گذاری بالا و برنامه ریزی های راهبردی دارند که نشان از اهمیت آن است و ایران نیز باید با استفاده از نیروی انسانی فعال موجود در این زمینه گام های موثری بردارد .

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد،گفت: همه مدیران ما باید فهم و دانش درستی در زمینه فناوری اطلاعات در داخل و خارج از کشور داشته باشند تا بتوانند در زمان‌های مناسب تصمیم گیری‌های درستی داشته باشند .

زینی‌وند تصریح کرد: دولت الکترونیک نجات دهنده کشور است که در این راستا نیز ریاست محترم جمهوری تاکید ویژه ای بر تحقق آن دارد .

این مسئول ادامه داد: بسیاری از مشکلات اقتصادی به دلیل وجود امضاهای طلایی رانت زا و فسادزاست که ما می توانیم با ایجاد دولت الکترونیک و الکترونیکی کردن کارها از رانت اطلاعاتی که در اختیار عده ای قرار می گیرد، جلوگیری کنیم .

وی بیان کرد: در حوزه کسب و کار نیز راه نجات ما کمک به شرکت های دانش بنیان و استارت آپ هاست .

معاون استاندار یزد گفت: متاسفانه ما شاهد افزایش فارغ التحصیلان بیکار در جامعه هستیم که راهکار مقابله با آن ایجاد استارت آپ هاست که می توان با تقویت این شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپها به گونه‌ای فعال گام برداشت .

زینی وند در پایان سخنان خود گفت: هیچ اداره ای در استان حق ایجاد مانع برای کسب و کارهای نوپا و دانش بنیان را ندارد و لازم است از آنها حمایت ویژه ای داشته باشند .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار