مدير كل ارشاد يزد اعلام كرد:
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با بيان اين كه یزد نیازمند یک اراده عمومی برای کسب برند پایتخت کتاب ایران است، گفت: تاكنون 1833 باشگاه کتابخوانی کودک و نوجوان در استان راه‌اندازی شده است .
کد خبر: ۷۰۰۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵ 06 January 2019

«مجید جوادیان زاده» در نشست ستاد هماهنگی پایتخت کتاب ایران با بیان اینکه شعار ما جهت تشکیل این باشگاه‌ها «یزد، شهر جهانی، هزار باشگاه دانایی» بود، اظهار كرد: علی‌رغم این که از ابتدای سال در برنامه‌ریزی انجام شده تعداد يكهزار باشگاه مدنظر بود، خوشبختانه تاکنون يك‌هزار و ۸۳۳ باشگاه راه‌اندازی شد .

وی ادامه داد: طی بررسی انجام شده خوشبختانه استان یزد، دومین استان کشور از نظر کمی و خرید کتاب و فعالیت‌های باشگاه‌های کتاب و کتابخوانی انتخاب شده است .

وی افزود: یزد نیازمند یک اراده عمومی برای کسب برند پایتخت کتاب ایران است که امیدوارم این برند فرهنگی با تلاش‌های موثری که انجام شده است، امسال نصیب آن شود .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همچنین به برخی از طرحهای مهم یزد برای پایتخت کتاب ایران اشاره کرد و در عین حال از بخش خصوصی و حوزه صنعت خواست در حوزه فرهنگ سرمایه گذاری و همکاری بیشتری را داشته باشند .

جوادیان زاده در پایان با اشاره به اقدامات شایسته و ارزنده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با همراهی تشکل و موسسات غیردولتی در حوزه کتاب و کتابخوانی تاکید کرد که همکاری بخش خصوصی برای کسب برند پایتخت کتاب ایران براي يزد موثر است .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار