رییس هیات فوتبال یزد گفت: امیرمحمد رزاقی‌نیا از بازیکنان نوجوان این استان از سوی کادرفنی به اردوی آمادگی تیم ملی زیر 13 سال کشور دعوت شد.
کد خبر: ۶۹۹۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹ 06 January 2019

عبدالرضا دستا افزود: این اردو با حضور 30 بازیکن از دوم اسفند ماه 1397 به مدت یک هفته در محل کمپ تیم های ملی در تهران تشکیل می شود.
وی سایر بازیکنان دعوت شده را، سمیر حبوباتی و سروش غنی‌پور از تهران، امیرعلی یعقوبی، شایان داداشی و پارسا احمدوند از البرز، عباس حبیبی، محمدمهدی البندی، ابوالفضل نصیریان و کسری طاهری از اصفهان و محمدمهدی محمدی، ابوالفضل حمدی و پیام پیرهادی از ایلام ذکر کرد.
به گفته رییس هیات فوتبال یزد، محمدناصر رفیعی، دانیال شریفی و رضا میراحمدی از فارس، محمدامین حمیدی و عرفان درویش ‌عالی از خوزستان، نیما میرزایی و رامان اسماعیلی از کردستان، امجد کوچکی و فائز ملاقاتی از گلستان و ایلیا رحمانی از آذربایجان غربی جزو دعوت شدگان هستند.
دستا یادآور شد: حسین ایزدپناه از بوشهر، پارسا غیور از خراسان رضوی، مانی غلامی از قزوین، مهدی موسوی از کهگیلویه و بویراحمد، امیرفاضل امیری و علی رحمانی از کرمان، ابوالفضل انگیزه از مازندران و دانیال اسحاقی از هرمزگان هم دعوت هستند.
به گفته این مسوول در سال 1396 ، 30 بازیکن یزدی در رده های مختلف سنی به اردوی آمادگی تیم های ملی فوتبال و فوتبال ساحلی ایران دعوت شدند.
دستا یادآور شد: از این تعداد چهار بازیکن فوتبال ساحلی به همراه تیم ملی در رقابت های جهانی و آسیایی شرکت کردند.
استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت، 48 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه دارد و 30 تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در لیگ کشور و 80 تیم در لیگ استانی حضور دارند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار