مدیرکل ارشاد استان یزد:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از راه‌اندازی هزار و ۸۳۳ باشگاه کتابخوانی کودک و نوجوان در استان یزد خبر داد.
کد خبر: ۶۹۸۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰ 03 January 2019

مجید جوادیان زاده  در جلسه ستاد دهه فجر استان یزد، یکی از مهمترین اقدامات فرهنگی استان یزد در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را راه‌اندازی باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان برشمرد.

وی افزود: بر این اساس تاکنون هزار و ۸۳۳ باشگاه کتابخوانی کودک و نوجوان در سطح استان راه‌اندازی شده و در صدد هستیم شعار «شهر جهانی هزار باشگاه دانایی» را محقق کنیم و این اقدام در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اتفاق خواهد افتاد.

جوادیان زاده خاطرنشان کرد: البته اکنون تعداد باشگاه‌ها از شعار تعیین شده، پیشی گرفته اما در تلاش هستیم اهداف اصلی خود را در این باشگاه‌ها به طور کامل محقق کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد بیان کرد: برای تشکیل پیاده نظام علم و دانایی، این باشگاه‌ها باید به ۲۰ هزار عضو برسند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح دیگر برنامه های کمیته فرهنگی ستاد دهه فجر پرداخت و افزود: اقدام به برگزاری چهل‌گانه‌های فرهنگی با همکاری سایر دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی استان یزد خواهیم کرد.

جوادیان زاده، برگزاری ۴۰ جشن انقلاب، تجلیل از ۴۰ نویسنده یزدی، رونمایی از ۴۰ کتاب و .... را بخشی از چهل گانه‌های فرهنگی یزد در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اعلام کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد همچنین از انتشار کتابی با محتوای همراهان یزدی امام در نوفل لوشاتو خبر داد و افزود: قصد داریم در این کتاب، خاطرات دوران تبعید امام خمینی (ره) را از زبان چهره‌های شاخص یزدی که در نوفل لوشاتو همراه امام بودند، مطرح کنیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار