مدیرکل راه آهن استان یزد با اشاره به اقدامات این اداره کل در راستای کاهش تلفات انسانی خطوط راه آهن، بیان داشت: 12 کیلومتر از ریل راه آهن استان در شهر یزد قرار دارد که علیرغم قول استاندار وقت، هنوز برای حصار کشی 7 کیلومتر آن اقدامی نشده است.
کد خبر: ۶۹۸۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶ 07 January 2019

به گزارش تابناک یزد؛ بنابر اخبار به دست آمده در سال 97 سه نفر در حریم خطوط راه آهن دچار حادثه شده اند که منجر به فوت نیز شده است. البته این آمار تنها گزارش مردمی بوده که رسانه های استان نسبت به پوشش آن اقدام کرده اند. شنیده ها حاکی از تلفات بیش از 3 نفر در این خطوط راه آهنی است که تنها 12 کیلومتر آن از شهر یزد عبور می کند که با همت مسئولان می توان به راحتی از رخ داد این حوادث تلخ جلوگیری کرد.

سیدمصطفی داودی مدیرکل راه آهن استان یزد در نشست خبری مشترک معاون عمرانی استاندار با مدیران کل حوزه راه و حمل و نقل استان، با تاکید بر لزوم حصار کشی ریل های راه آهن یزد، بیان داشت: 12 کیلومتر از ریل راه آهن استان در شهر یزد قرار دارد که در زمان استاندار اسبق مقرر شده بود 5 کیلومتر آن توسط راه آهن و 5 کیلومتر توسط استان حصار کشی شود که 5 کیلومتر راه آهن تماما انجام شد اما علیرغم قول استاندار وقت، هنوز برای بقیه آن اقدامی نشده است.

وی در ادامه تصریح کرد: در این خطوط از ابتدای سال جاری تاکنون سه مورد خودکشی اعلام شده که دو مورد آن در قسمت محصور بوده و فقط یک مورد در قسمت باز ریل عنوان شده است اما در عین حال در صورت کمک استان آمادگی همکاری را داریم تا نسبت به حصار کشی هفت کیلومتر باقی مانده همکاری کنیم.

منبع: تابناک
برچسب ها: یزد ، راه آهن یزد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار